Zoeken Vraag het forum

Ochtend misselijkheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lucy

Hallo,

hopelijk weet hier iemand raad mee.

ik sukkel nu al enkele jaren met ochtendmisselijkheid. Ik wordt telkens misselijk tussen 5-6 uur smorgens. Dit gaat dan ook gepaard met overgeven. Dit duurt meestal een uur of 3-4. Ik ben hiervoor al vele keeren naar de dokter geweest.

het was eerst van de stress; pillen voor gekregen, hielp niet

dan een maag onderzoek gehad. Ze vonden niets en zeiden terug dat ik zou hyperventileren in mijn slaap en daardoor dit heb. medicatie voor gekregen maar helpte niet.

dan een echografie van mijn maag , maar ook hier niets te zien.

Deze week bloedonderzoek gehad maar is ook niets in gevonden. ( zie foto’s resultaat bloedonderzoek)

ik heb de ochtendmisselijkheid niet altijd. Het komt in periodes . De ene keer heb ik het weken aan een stuk en dan terug een paar weken niet. Maar er zit geen vaste periode in.

ik ben echt ten einde raad . Iemand die mij kan helpen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zie dat je bloedsuikerspiegel niet is gecontroleerd en ook geen vit D of B12
    Daarnaast zijn er wel wat waarden te laag. De lymfocyten, de monocyten en de trombocyten. Je afweersysteem is dus niet helemaal in orde. Is het bloedonderzoek door een arts met je besproken ?

Reageren
    Lucy

Neen dit is allemaal via mail gegaan. Die zei dat er niets verontrustend te zien was in mijn bloed.
    moet ik dan best die mijn bloedsuikerspiegel, vit d en vit b12 laten controleren?

Reageren
    John (moderator)

Daar zou ik wel om vragen

Reageren
Reageer op: Ochtend misselijkheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.