- lola16 januari 2013 om 08:27
Ik vind het helemaal niet erg om ongesteld te worden. Ben nu al bijna 4 maanden gestopt met de pil en moet zeggen dat ik me daardoor ook beterdr te voel, maar ik heb sinds kort een angststoornis en haal weer van alles in mijn hoofd, heb namelijk een erge angst voor flauwvallen, maar nu ik ongesteld ben heb ik die angst erger omdat ik wel eens heb gelezen dat sommigen flauwvallen tijdens hun menstruatie, en nu heb ik meelf dat ook aangepraa, en dan met name: Oh jee als ik maar niet veel bloe verlies dit en dat.
moet er eerlijk bij zeggen heb altjd wel een normale menstuate gehad, geen hevige bloedverlies, geen klachten en andere dingen en dus ook nooit flauw gevllen tijdens een menstruatie, terwijl ik voor mijn angst er niet bang voor was, en er ook niet bij stil stond. Heb mij dit zelf aangepraat, ben gelukkug ook maar 3 dgen ongesteld, 1e dag wel een beetje krampen, maar niet pijnlijk.. n waarom ik dat dan in min hoofd haal, ik weet niet.. Ik wil niet dt he elke maand zo moet denken als ik ongesteld ben..Iemand tips om hier mee omte gaan!?
3 reactiesReagerenKim16 januari 2013 om 08:33Ja, jezelf aanpraten dat het dus onzin is dat je gaat flauwvallen, want het is nog nooit gebeurd dus het zal ook nooit gebeuren.
Succes
Reagerenlola16 januari 2013 om 09:02daar heb je gelijk in, maar doordat ik daar steeds over na denk, lijkt het net alsof het gaat gebeuren…
ReagerenQuote16 januari 2013 om 09:24