Zoeken Vraag het forum

Menstruaie en angst..!?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lola

Ik vind het helemaal niet erg om ongesteld te worden. Ben nu al bijna 4 maanden gestopt met de pil en moet zeggen dat ik me daardoor ook beterdr te voel, maar ik heb sinds kort een angststoornis en haal weer van alles in mijn hoofd, heb namelijk een erge angst voor flauwvallen, maar nu ik ongesteld ben heb ik die angst erger omdat ik wel eens heb gelezen dat sommigen flauwvallen tijdens hun menstruatie, en nu heb ik meelf dat ook aangepraa, en dan met name: Oh jee als ik maar niet veel bloe verlies dit en dat.
    moet er eerlijk bij zeggen heb altjd wel een normale menstuate gehad, geen hevige bloedverlies, geen klachten en andere dingen en dus ook nooit flauw gevllen tijdens een menstruatie, terwijl ik voor mijn angst er niet bang voor was, en er ook niet bij stil stond. Heb mij dit zelf aangepraat, ben gelukkug ook maar 3 dgen ongesteld, 1e dag wel een beetje krampen, maar niet pijnlijk.. n waarom ik dat dan in min hoofd haal, ik weet niet.. Ik wil niet dt he elke maand zo moet denken als ik ongesteld ben..

Iemand tips om hier mee omte gaan!?

3 reacties
    Reageren
    Kim

Ja, jezelf aanpraten dat het dus onzin is dat je gaat flauwvallen, want het is nog nooit gebeurd dus het zal ook nooit gebeuren.

Succes

Reageren
    lola

daar heb je gelijk in, maar doordat ik daar steeds over na denk, lijkt het net alsof het gaat gebeuren…

Reageren
Reageer op: Menstruaie en angst..!?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.