Zoeken Vraag het forum

Rare menstruatie, angst zwangerschap

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Infinity

Hee,

Net nieuw hier, ik ben een meisje van 16 en sinds 4 maanden aan de pil, geloof ik. Ik heb netjes elke keer een stopweek gehouden, en nooit problemen ondervonden. Altijd op zondag ongesteld geworden.
    Nu heb ik sinds twee maanden seks met mijn huidige vriend, zonder condoom. Vorige stopweek, was ik ongelooflijk bang voor een zwangerschap maar ik werd paar uur later ongesteld dan normaal. Zondagavond buikkrampen en beetje bloedverlies, maandagochtend echt ongesteld. Deze keer bleef het langer weg. Pas gisteravond ongesteld geworden. Moet zeggen, heb het hele weekend lopen stressen of ik wel ongesteld word. Gelukkig toch ongesteld geworden, maar het is anders. Ik heb wel buikkrampen, nu niet meer omdat ik aleve heb ingenomen, maar het bloedverlies is minder. En als ik het afveeg onder, zijn er geen stukjes bloed, maar kijkt het gewoon rood. Ook in de wc geen stukjes baarmoederslijmvlies. Dat baat toch wel mijn zorgen…hoe kan dit? Ik heb gehoord dat het aan de pil kan liggen, dat je daardoor een andere menstruatie kan hebben, en dat het zelfs weg kan blijven.

Dus…iemand enig idee wat dit kan zijn? Pil altijd stipt op tijd ingenomen, niet ziek geweest, geen een pil vergeten, en vriend komt niet in mij klaar. (I know voorvocht zitten ook zaadcellen)

Kan het ook aan deze hitte liggen? Dat je lichaam dan anders reageert?

Reageer op: Rare menstruatie, angst zwangerschap
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.