- meisje1614 april 2012 om 18:46
Hallo,
Ik slik nu ongeveer een jaar de pil, alleen ben ik hem afgelopen maand 3x vergeten, 1x in de eerste week en 2x in de 2de week en heb onveilige sex gehad met mijn vriend, nu is het zo dat ik in mn stop week ‘ongesteld’ ben geworden maar veel lichter dan normaal gesproken, is er nu een kans dat ik toch zwanger ben? En wat is het beste om nu toe doen, ja een test, maar wanneer zo ik die dan kunnen doen? Help me please.5 reactiesReagerenJolet15 april 2012 om 15:24Testen kun je doen vanaf de eerste dag dat je ongesteld zou moeten zijn, maar het niet bent geworden.
ReagerenMeisje1616 april 2012 om 12:28Jaa, maar ik ben dus wel ongesteld geworden, alleen veel lichter dan normaal gesproken, dus dat is dan niet over tijd toch, of wel?
ReagerenSanne17 april 2012 om 13:49Ongesteld is niet over tijd.
Reagerenmeisje 2011 juni 2012 om 15:40ik ben reeds terug begonnen met mijn pil, maar ben deze vaak vergeten, ben bij mijn 2de menstruatie terug beginnen nemen, maar ben de pil weer vaak vergeten en nu heb ik mijn menstruatie al meer dan een week, wat ik normaal niet heb.. komt dit door het verkeerd innemen van mijn pil ?
Reagerenjorg20 juni 2012 om 23:47Hallo,
Reageren
Ik heb een vraag ik heb laatst sex met me vriendin gehat en ze was 2 dag vantevoren gestopt met de pil.
en 3 dagen erna was ze ongesteld :S
is dat normaal ? of hoort dat zo ?
als iemand iets meer er over weet typ pls terug
mvg jorg