Zoeken Vraag het forum

pil vergeten, onveilige sex, lichte bloed verlies, maybe zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • meisje16

Hallo,
    Ik slik nu ongeveer een jaar de pil, alleen ben ik hem afgelopen maand 3x vergeten, 1x in de eerste week en 2x in de 2de week en heb onveilige sex gehad met mijn vriend, nu is het zo dat ik in mn stop week ‘ongesteld’ ben geworden maar veel lichter dan normaal gesproken, is er nu een kans dat ik toch zwanger ben? En wat is het beste om nu toe doen, ja een test, maar wanneer zo ik die dan kunnen doen? Help me please.

5 reacties
    Reageren
    Jolet

Testen kun je doen vanaf de eerste dag dat je ongesteld zou moeten zijn, maar het niet bent geworden.

Reageren
    Meisje16

Jaa, maar ik ben dus wel ongesteld geworden, alleen veel lichter dan normaal gesproken, dus dat is dan niet over tijd toch, of wel?

Reageren
    Sanne

Ongesteld is niet over tijd.

Reageren
    meisje 20

ik ben reeds terug begonnen met mijn pil, maar ben deze vaak vergeten, ben bij mijn 2de menstruatie terug beginnen nemen, maar ben de pil weer vaak vergeten en nu heb ik mijn menstruatie al meer dan een week, wat ik normaal niet heb.. komt dit door het verkeerd innemen van mijn pil ?

Reageren
    jorg

Hallo,
    Ik heb een vraag ik heb laatst sex met me vriendin gehat en ze was 2 dag vantevoren gestopt met de pil.
    en 3 dagen erna was ze ongesteld :S
    is dat normaal ? of hoort dat zo ?
    als iemand iets meer er over weet typ pls terug
    mvg jorg

Reageren
Reageer op: pil vergeten, onveilige sex, lichte bloed verlies, maybe zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.