- Anoniem29 juni 2013 om 11:18
Ik heb een dringende vraag, maak me best wel zorgen. Ik heb er deze maand een zooitje van gemaakt met mijn pil. Ik ben hem in mijn eerste week een keer vergeten en heb hem toen alsnog ingenomen. Vervolgens ging ik de week daarop een weekend weg en ben ik daar mijn pil vergeten mee te nemen. Ik heb hem toen uiteindelijk twee keer gemist en de laatst vergeten pil alsnog ongenomen. Ik ben hier heel voorzichtig mee en heb dus alleen veilige seks gehad met mijn vriend. Nu zit ik in mijn stopweek en word ik niet ongesteld. Ik stop op zondag en word op donderdag ongesteld, nu is het inmiddels zaterdag. Ik weet zowat zeker dt het geen zwangerschap kan zijn maar word nu toch wel een beetje zenuwachtig. Ik heb wel buikpijn en het aangespannen gevoel in mijn baarmoeder dat ik altijd heb, maar het zet maar niet door.. Iemand hier ervaring mee?
1 reactieReagerenLola29 juni 2013 om 12:46Hai, zwanger kun je dus niet zijn want je hebt een condoom gebruikt. Het kan zijn dat je cyclus door de twee vergeten pillen van slag is.
Groetjes
Reageren