- —1 februari 2012 om 23:43
Hallo,
Op een zondag (in mijn stopweek) heb ik seks gehad met mijn vriend. Daarna werd ik ongesteld. De woensdag erna had ik moeten beginnen met mijn nieuwe pilstrip, maar die ben ik vergeten. Op donderdagavond heb ik er daarom 2 genomen en ik heb de volgende ochtend meteen de huisarts gebeld. Omdat het te laat was voor de morning after pil werd mij geadviseerd de strip af te maken en een bloeding af te wachten (en een extra voorbehoedmiddel te gebruiken).
Kan het zijn dat als ik op woensdag(vergeten pil) een eisprong heb gehad ik zwanger ben?
Het is nu ruim een week later en ik kreeg in eens een lichte bloeding. Ook last van buikkrampen zoals bij ongesteld zijn. Kan dit een innestelbloeding zijn? Kan het ook gewoon komen doordat ik een pil vergeten was?Vanaf wanneer kan ik een test doen? Moet ik echt wachten tot mijn stopweek of kan het ook al eerder?
1 reactieReagerenAnoniem12 februari 2012 om 10:08Lees meer vragen en antwoorden over Pil Vergeten:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=pil+vergeten&sa=zoeken