- Anoniem6 april 2018 om 15:25
Hallo allemaal,
Afgelopen zondag ben ik mijn pil vergeten te slikken, dit was mijn 16e pil. In de stress heb ik maandagochtend 2 pillen genomen (toen kwam ik er pas achter). Maar toen las ik dat ik beter een stopweek in kon lassen, dit heb ik dus na die 2 pillen gelijk gedaan.
Gisteren (donderdagavond) werd ik ongesteld, maar dit was een stuk minder dan normaal. Ook had ik veel minder pijn. Nu is de ongesteldheid alweer over. Vanmorgen ben ik weer begonnen met het slikken van de pil, zodat het allemaal goed op schema zou zijn.
Ik heb sinds zaterdag 31 maart geen onveilige seks meer gehad en ben nooit een pil vergeten.
Is dit een teken dat ik zwanger ben?
4 reactiesReagerenAnoniem6 april 2018 om 15:32*met nooit een pil vergeten bedoel ik hiervoor*
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 17:04Toch de bijsluiter nog eens goed lezen. Je had een stopweek moeten inlassen maar dan wel na de vergeten pil….omdat je dat niet hebt gedaan maar nog 2 pillen hebt genomen, had je dus zonder stopweek door moeten gaan met een nieuwe strip. Er is een klein risico op zwangerschap
ReagerenAnoniem8 april 2018 om 19:09Wat kan ik nu het beste doen? En wanneer ben ik weer beschermd?
Ik heb vrijdag een test gedaan en deze kwam negatief uit. Ook kwam de ongesteldheid toch weer door, en ben ik nog 2 volle dagen ongesteld geweest.
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2018 om 19:24je moet verder niks doen dan verder gaan met de pil. Je bent weer beschermd nadat je ze 7 dagen achter elkaar hebt genomen
Reageren