Zoeken Vraag het forum

Menstruatie na spiraal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal , mijn spiraal is eruit van 9 januari. Ik heb sinds toen lichte bloedingen en nu de laatste 3 dagen echt wel menstruatie die door komt. Juist wou ik mijn tampon verversen maar stond even recht om een tampon te nemen en ik voelde iets uit mij vallen. Ik denk dat dit t “vuile” slijm/bloed is dat eruit komt na een spiraal maar ik wil toch even de meningen weten van jullie ( dus sorry voor de vieze onsmakelijke foto maar ben toch wat ongerust)ik voel me echt vies dat ik dit laat zien maar weet momenteel geen raad anders dus nog eens sorry. alvast bedankt.

[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

Bijlagen:
    2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal een stuk baarmoederslijmvlies zijn dat los is gekomen door de menstruatie

Reageren
    Anoniem

oké dan ben ik toch wat geruster dankjewel 🙏 

Reageren
Reageer op: Menstruatie na spiraal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.