Zoeken Vraag het forum

wie weet wat het heeft kunnen zijn???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • stefanie

Ik heb een vraag.
    Ik ben nu sinds 2 dagen ongesteld en heb gisteravond een bloedprop verloren, omdat ik het niet vertrouwde heb ik het met handschoentjes eruit gevist (klinkt vies) maar het leek op een heel klein boontje, zat ook iets omheen. Nu moet ik zeggen, ben aan de pil en neem hem op tijd in,en ben er ook niet 1 vergeten of te laat ingenomen, heb al een dochter en ben al 10 jaar aan de pil in totaal. En nu vraag ik mij af, Heb ik misschien een miskraam gehad? ik bedoel HET wat ik er uit heb gevist was heel taai en kreeg het niet stuk…
    Heb ook nog nooit eerder dit gehad.
    Wie kan mij helpen of tips geven? heb geen buikpijn of andere klachten gehad.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Stefanie…

2 reacties
    Reageren
    Nina

Zo te horen heb je inderdaad misschien wel een miskraam gehad in de vroege periode. Verder zou ik het niet weten.
    Nina.

Reageren
    stefanie

ik ben afgelopen dinsdag bij mijn huisarts geweest en ze heeft inderdaad bevestigd dat ik een miskraam heb gehad, ik was 10 weken in verwachting van ons 2e kindje.
    Nu dit verwerken..
    Groetjes Stefanie.

Reageren
Reageer op: wie weet wat het heeft kunnen zijn???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.