Tussentijds bloedverlies

  • #1

    Hoi,

    ik heb nu voor de 3e keer (3e cyclus op rij) licht bloedverlies tussen een menstruatie door.

    Ik slik de pil al wel meer als 10 jaar , dezelfde ook en ervaar dit probleem nu voor de 3 maand. Het bloed verlies is elke keer op de zelfde dag van de cyclus, nl op de 13e dag. Nu heb ik wel sinds een paar maanden ook last van stress, hyperventilatie, nekspanning door zware tijd (overlijden dierbare).

    Moet ik mij zorgen maken over een ernstige ziekte? Of heeft dit met elkaar te maken, met hormonen o.i.d?

    Ik maak mezelf gek door alle angst.

    En ook niet geheel onbelangrijk, is de pil wel betrouwbaar als ik dit heb?
    Mvg,Bep.

    Reactie
    #2

    Dat zullen toch de hormonen zijn. De pil beschermd gewoon

    Reactie
    #3

    De pil ontregelt je eigen hormoonhuishouding. Zo bevordert hij een toestand van oestrogeendominantieen en zorgt voor verlies van vitaminen en mineralen. Hoe langer je gebruikt, hoe groter de ontregelingen van je lichaam. Zie het als eenĀ  protest van je lichaam. Ontregelingen kunnen bijdragen aan stressreactie in je lichaam.

    Reactie
Reageer op: Tussentijds bloedverlies
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief