- Hallie19 april 2020 om 13:42
Ik ben een paar maanden begonnen met een dieet. Ik eet erg weinig maar ik viel wel weeg veel af. Sinds Maart heb ik een heel weeg klein beetje bloedverlies voor 7 dagen. Nu in april blijft het uit. Ik wil liever niet naar een dokter omdat ik 17 ben en een van mijn ouders altijd meegaat. Ik ben nog een maagd dus ik kan ook niet zwanger zijn. Ik weeg 67 kilo en ben 170 cm. Weet iemand wat ik kan doen want ik wil wel echt heel erg graag later een kind en vruchtbaar zijn.
3 reactiesReagerenNicolette19 april 2020 om 13:52Hi Hallie,
Lieverd je bent niet dik het is een gezond BMI. Je moet je focussen op je Oestrogeen. Dat zorgt voor een goede menstruatie. Ontvruchtbaarheid is geen feestje lieverd. Ik ben 26 jaar en mijn vriend en ik ben 3 pogingen IVF gedaan om zwanger te worden van mijn dochter.
Xx Nicolette ?
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2020 om 14:11Te weinig eten en te snel afvallen kan daar wel invloed op hebben.
Reageren
Een dieet moet evenwichtig zijn. Erg weinig eten helpt misschien heel even om snel wat af te vallen maar is vooral niet gezond. Te weinig eten zou er zelfs voor kunnen zorgen dat je gaat bijkomen omdat je lichaam in de spaarstand gaat.Catootje19 april 2020 om 18:41Wat belangrijk is voor een gezond gewicht is zorgen voor een combinatie van complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Als je minder eet, krijg je te weinig voedingsstoffen binnen en ga je spierweefsel afbreken en gaat je lichaam ook in de spaarstand. Misschien heb je een paar voedingssupplementen nodig.
Reageren