Zoeken Vraag het forum

week na menstruatie bruin bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniiiieem

Beste ,
    even een vraagje ivb met mijn menstruatie deze heb ik gehad op tijd had dit wel verlaat met de pil een stuk door te nemen voor 3dagen extra ongeveer en na 3 dagen was het over nu ben ik mijn pil te laat terug beginnen in te nemen en zijn we een week verder en verlies ik ineens bruine afscheiding niet veel maar het is er wel…
    is dit nu een eisprong doordat ik de pil te laat heb genomen of kan ik zwanger zijn ( seks gehad voor menstruatie en daarna ook )
    eigenlijk heb ik dus gemeenschap gehad zonder veilig te zijn en verlies ik nu bruin bloed…

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer had je met de pil moeten starten en wanneer ben je werkelijk gestart?

Reageren
    anoniiiieem

vorige week dus een week te laat terug begonnen

Reageren
    John (moderator)

Dan zou je dus zwanger kunnen  raken.   De bruine afscheiding kan nog een restant van de menstruatie zijn

Reageren
Reageer op: week na menstruatie bruin bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.