- Anoniem28 maart 2018 om 23:05
Ik heb een vraag,
Afgelopen week kreeg ik last van doorbraakbloeding van mijn pil. Ik slikte deze door en kreeg toen oud bruin bloed. Ik heb dit al wel vaker gehad en stop dan met de pil en vaak komt mijn menstruatie daar dan meteen achteraan. Nu heb ik vorige week woensdag seks gehad en kreeg ik daarna de doorbraakbloeding. Alleen de doorbraakbloeding was met 1,5 dag zo goed als weg. Ik had zondag mijn laatste pil genomen en normaal duurt het dan 4 dagen voordat ik ongesteld wordt. Kan het zijn dat ik zwanger ben?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 maart 2018 om 23:08Waarom denk je dat je zwanger bent als je de pil goed gebruikt?
ReagerenAnoniem28 maart 2018 om 23:10omdat normaal gesproken na een doorbraakbloeding mijn menstruatie vrij wel meteen op gang komt en dit keer niet.. 1,5 dag oud bloed gehad en verder niks meer. Begin me daardoor een beetje zorgen te maken
ReagerenJohn (moderator)
28 maart 2018 om 23:12Dat kan wel eens voor komen, dat is niet meteen een reden tot bezorgheid
ReagerenANoniem28 maart 2018 om 23:14maar moet ik nu gewoon afwachten en na mijn ‘stopweek’ ookal ben ik niet ongesteld geweest gewoon weer beginnen met slikken? Of zal ik voor de zekerheid een zwangerschapstest doen?
ReagerenJohn (moderator)
28 maart 2018 om 23:16Je kunt een zwangerschapstest als je dat wilt. Voor de rest gewoon even afwachten en na de stopweek gewoon weer met de pil starten
Reageren