Zoeken Vraag het forum

Doorbraakbloeding na ongesteld zijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemm!

Ik ben deze week ongesteld geworden dus heb een stopweek gehad alleen woensdag ben ik begonnen met de pil slikken want dat is de dag dat ik altijd me pil weer inslikt maar vandaag vrijdag hebn ik ineens een doorbraakbloeding (bruin bloed) terwijl ik al 2 dagen de pil slikt en ik slik het al jaren en dit is nog nooit gebeurt kan dit wel en is het erg dat ik nu bruin bloed lekt?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan nog een restant bloed zijn van de menstruatie dat nu los komt. Dat is op zich geen probleem en kan wel eens gebeuren

Reageren
    Anoniemm!

Oke gelukkig ik dacht misschien moet ik een andere pil nemen omdat het te licht is want dit is ook de eerste keer dat dit gebeurt maar misschien heeft het ook met stress te maken want heb een stressvole periode achter de rug

Reageren
    John (moderator)

Stress kan daar zeker een rol in spelen

Reageren
Reageer op: Doorbraakbloeding na ongesteld zijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.