- Beertje1824 november 2011 om 18:07
Hallo allen!
Ik ben benieuwd of een van jullie dit ook heeft meegemaakt.
Ik slik nu ruim 2 jaar de pil. Vaak ook met doorslikken. Nu ben ik een half jaar weer netjes de stopweken aan het aanhouden, maar nu werd ik ineens vorige week dinsdag “ongesteld”. Terwijl ik de donderdag erna pas m`n laatste pil moest slikken. Nu ben ik door gaan slikken, om veilig te zijn, omdat ik in week 3 heel misschien een pil heb verloren met overgeven. Op dit moment ben ik dus nu al 9 dagen aan het vloeien. Het is helderrood bloed en het wordt niet meer of minder. Ik ben al langs de huisarts geweest, maar die zegt dat dit gewoon kan als je de pil slikt. Ik word hier nu zelf een beetje moe van, normaal ben ik namelijk maar vier dagen ongesteld. Nu ben ik dus benieuwd of een van jullie hier ervaring mee heeft, het ooit een keer heeft meegemaakt of dat iemand van jullie misschien een tip heeft?
Alvast bedankt!Groetjes
1 reactieReageren13Esther1 januari 2012 om 17:21Hallo,
Ik heb sinds een tijdje een vriend en ik slik sindsien de pil door. Dit heb ik zo’n 4 maanden gedaan en toen dacht ik laat ik maar even een stopweek inlassen. Toen begon ik weer na die week met de pil maar ik bleef maar ongesteld. ( niet veel ) Een vriendin zij dat je dan 2 pillen tegelijk kon nemen en dat het dan over was. Dit klopte ook. Toen was de strip op en begon ik weer met mijn stopweek, sindsdien is mijn ongesteldheid niet meer weggegaan. Ik heb veel pijn in mijn buik en ben nog licht ongesteld.
Ik was eigenlijk opzoek naar iemand met hezelfde verhaal en toen kwam ik jou verhaal tegen. Want ik wou eigenlijk naar de huisarts gaan alleen vind al die onderzoeken etc. niet fijn.
Maarja jij hebt ook geen raad want de huisarts zij zelfs tegen jou dat dit erbij hoort! nou dat is dus niet fijn.
Ik heb welles gehoord dat je dan beter even helemaal kan stoppen met de pil zodat al het oude bloed eruit kan en daarna weer beginnen aan de pil.
Ook heb ik wat gelezen over een zwaardere pil, maar weet niet of je hierdoor weer aankomt.gr
Reageren