Doorbraakbloeding?

"/> Doorbraakbloeding? - Medische Forum - Dokter.nl

Doorbraakbloeding?

Online ZorgZus

Hallo. Ik slikte de pil een strip door vanwege verre reis naar buitenland. Over 4 pillen zou de stopweek ingaan, nou zie ik dat ik alsnog bloed ben verloren en dus ongesteld word. Was ik dan nog wel veilig de afgelopen dagen, dit zal geen innestellingsbloed zijn toch?

Reageer

Je was gewoon beschermd. Maar beter is dan wel om nu een stopweek te starten

Reageer

Ik twijfel nu of het wel een doorbraakbloeding was. Het was lichtroze van kleur en na vannochtend alleen nog lichtbruine afscheiding. Heb ook een test gedaan die was negatief. Maar bloeden zet niet door, ik zal toch niet zwanger zijn?? Ben echt in paniek

Reageer

Ik heb de pil altijd elke dag ingenomen, soms wel 2/3 uurtjes te laat. Ben ik dan nu zwanger nee toch??

Reageer

Een doorbraakbloeding of spotting heeft geen invloed op de werking van de pil

Reageer

Maar 2 uur te laat ingenomen pil beschermt ook toch?

Reageer

Ja dan ben je nog steeds beschermd

Reageer

Ik had gisteren wel de pil geslikt omdat het bloed niet doorzette. Zal ik dan alsnog de strip afmaken of nu al een stopweek inlassen?

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hoeveel dagen moet je de pil nog nemen?

Reageer

Vandaag en morgen nog

Reageer

dan maak de strip maar af en start dan een stopweek

Reageer
Reageer op: Doorbraakbloeding?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif