- Anoniem17 juni 2016 om 22:52
hallo dames had een vraagje.
ik ben een jaar gestopt met de pil en sinds 3 a 4 maanden ben ik er terug mee begonnen. nu ik heb altijd mijn regels netjes gehad.anderhalve week geleden had ik weer men regels voor zo een 6 dagen en na 3 dagen heb ik erg veel last van bruine afscheiding, ook klontertjes.. ik kan niet zeggen dat ik de pil altijd op de juiste tijd neem. heeft dit er iets mee te maken? of zijn dit de restjes wat nog in mij zaten? want ik heb rug en buikpijn en voel me wel duizelig en geen eetlust alsof ik weer men maandstonden heb.. of is het mogelijk dat ik zwanger ben? wanneer mag ik eig een zwangerschapstest doen? is dit altijd mogelijk? of ben ik zwanger en krijg een miskraam?? help me please!!!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 juni 2016 om 23:20[quote]ik kan niet zeggen dat ik de pil altijd op de juiste tijd neem.[/quote]Als er niet meer 12 uur verschil zit tussen de tijdstippen van innemen kan dat geen kwaad. Het is natuurlijk wel beter om ze op vaste tijden te nemen. Als je anderhalve week geleden je regels hebt gehad kun je nu niet zwanger zijn. De bruine afscheiding kan nog een restant zijn van de menstruatie van 1,5 week geleden.
ReagerenAnoniem18 juni 2016 om 09:56maar ik heb dit al 4 dagen vandaag is dat normaal?
ReagerenJohn (moderator)
18 juni 2016 om 10:12Dat zou best kunnen….als de klachten blijven aanhouden ga dan naar de huisarts
Reageren