Zoeken Vraag het forum

week na menstruatie bruine afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo dames had een vraagje.

ik ben een jaar gestopt met de pil en sinds 3 a 4 maanden ben ik er terug mee begonnen. nu ik heb altijd mijn regels netjes gehad.anderhalve week geleden had ik weer men regels voor zo een 6 dagen en na 3 dagen heb ik erg veel last van bruine afscheiding, ook klontertjes.. ik kan niet zeggen dat ik de pil altijd op de juiste tijd neem. heeft dit er iets mee te maken? of zijn dit de restjes wat nog in mij zaten? want ik heb rug en buikpijn en voel me wel duizelig en geen eetlust alsof ik weer men maandstonden heb.. of is het mogelijk dat ik zwanger ben? wanneer mag ik eig een zwangerschapstest doen? is dit altijd mogelijk? of ben ik zwanger en krijg een miskraam?? help me please!!!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]ik kan niet zeggen dat ik de pil altijd op de juiste tijd neem.[/quote]Als er niet meer 12 uur verschil zit tussen de tijdstippen van innemen kan dat geen kwaad. Het is natuurlijk wel beter om ze op vaste tijden te nemen. Als je anderhalve week geleden je regels hebt gehad kun je nu niet zwanger zijn. De bruine afscheiding kan nog een restant zijn van de menstruatie van 1,5 week geleden.

Reageren
    Anoniem

maar ik heb dit al 4 dagen vandaag is dat normaal?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou best kunnen….als de klachten blijven aanhouden ga dan naar de huisarts

Reageren
Reageer op: week na menstruatie bruine afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.