- Anoniem24 juni 2018 om 20:44
Hi,
Ik slik altijd trouw de pil en vergeet dat niet. Nu ben ik vorige week ongesteld geweest. Ik heb de stopweek wat ingekort ivp 7 dagen waren er dat er 4 en daarna gelijk weer begonnen met de pil. Na mijn stopweek van 4 dagen heb ik seks gehad zonder condoom, maar dus wel de pil geslikt. Nu een week verder heb ik last van bruine afscheiding, begin van de week best veel nu wel steeds minder, maar nog zo nu en dan afscheiding en soms beetje tekenen van menstruatie buikpijn. Nu ben ik aan het googlen en maak ik mezelf helemaal gek, omdat ik telkens uitkom bij zwangerschap pagina’s. Maar dat kan toch eigenlijk niet mogelijk zijn in mijn geval? Omdat ik altijd de pil veilig heb geslikt en dus na de stopweek ook gelijk weer begonnen ben met de pil. Wat zou dit kunnen zijn?
Groetjes.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 23:43Je stopweek was gewoon wat kort. Je menstruatie was blijkbaar nog niet helemaal klaar toen je weer met de pil startte. De afscheiding is dus nog wat bloed van de menstruatie dat er dan uitkomt
ReagerenAnoniem25 juni 2018 om 00:48Hi! Dankjewel voor je reactie. Had daarstraks helaas nog last van bloed verlies, ik maakte me wel zorgen. Hoelang houdt zoiets aan? Zwangerschap zou toch niet kunnen..
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 09:42Er is geen reden om aan een zwangerschap te denken
ReagerenAnoniem1 juli 2018 om 10:34Heb helaas nog steeds last van onregelmatig bloed/afscheiding. Ook soms tijdens de seks. Is er reden om naar de huisarts te gaan. Ik heb er nu ongeveer 2 weken last van. Of moet ik nu gewoon eerder mijn stopweek inlassen?
ReagerenJohn (moderator)
1 juli 2018 om 11:35gewoon de strip afmaken en dan een stopweek houden
Reageren