Zoeken Vraag het forum

Menstruatie, bruine afscheiding.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hi,

Ik slik altijd trouw de pil en vergeet dat niet. Nu ben ik vorige week ongesteld geweest. Ik heb de stopweek wat ingekort ivp 7 dagen waren er dat er 4 en daarna gelijk weer begonnen met de pil. Na mijn stopweek van 4 dagen heb ik seks gehad zonder condoom, maar dus wel de pil geslikt. Nu een week verder heb ik last van bruine afscheiding, begin van de week best veel nu wel steeds minder, maar nog zo nu en dan afscheiding en soms beetje tekenen van menstruatie buikpijn. Nu ben ik aan het googlen en maak ik mezelf helemaal gek, omdat ik telkens uitkom bij zwangerschap pagina’s. Maar dat kan toch eigenlijk niet mogelijk zijn in mijn geval? Omdat ik altijd de pil veilig heb geslikt en dus na de stopweek ook gelijk weer begonnen ben met de pil. Wat zou dit kunnen zijn?

Groetjes.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je stopweek was gewoon wat kort. Je menstruatie was blijkbaar nog niet helemaal klaar toen je weer met de pil startte. De afscheiding is dus nog wat bloed van de menstruatie dat er dan uitkomt

Reageren
    Anoniem

Hi! Dankjewel voor je reactie. Had daarstraks helaas nog last van bloed verlies, ik maakte me wel zorgen. Hoelang houdt zoiets aan? Zwangerschap zou toch niet kunnen..

Reageren
    John (moderator)

Er is geen reden om aan een zwangerschap te denken

Reageren
    Anoniem

Heb helaas nog steeds last van onregelmatig bloed/afscheiding. Ook soms tijdens de seks. Is er reden om naar de huisarts te gaan. Ik heb er nu ongeveer 2 weken last van. Of moet ik nu gewoon eerder mijn stopweek inlassen?

Reageren
    John (moderator)

gewoon  de strip afmaken en dan een stopweek houden

Reageren
Reageer op: Menstruatie, bruine afscheiding.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.