- Hannah1 maart 2019 om 02:56
ik ben al drie dagen over tijd… Ik slik de pil heel erg correct en heb een vast vriendje.
ik voel wat buikklachten en zo’n menstruatiegevoel, maar buiten 1 klein bruin-roos veegje gisteren ligt er niets op mijn verbandje
ben een beetje bang en gestresseerd, dit weekend begin ik weer met de pil..
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2019 om 15:32toch maar even afwachten, maar wel weer op tijd met de pil beginnen.
Reageren
Wanneer heb je de laatste pul genomen?Hannah1 maart 2019 om 15:48Vorige week zaterdag was mijn laatste pil. Ik zou dus deze zondag moeten beginnen met een nieuwe strip. Ik slik dienobel (zeeer zorgvuldig)
Heb een beetje uit schrik ook een zwanerschapstest gedaan (negatief) maar dat zou in principe niet kunnen..
ReagerenJohn (moderator)
1 maart 2019 om 16:07Gewoon rustig blijven en weer op tijd beginnen. Het kan best wel eens voor komen, dat de menstruatie later komt of zelfs een keer uitblijft.
ReagerenHannah2 maart 2019 om 16:44Goed, ik begin morgen met mijn pil (nog buikklachten typisch menstruatie, maar geen bloed). Verder geen zorgen maken en gewoon doorgaan met mijn pil?
Hopelijk heb ik ze volgende maand wel, mijn hormonen staan op z’n kop door stress 🙁
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2019 om 22:02Gewoon doorgaan met de pil
ReagerenHannah6 maart 2019 om 22:04dag Tandor!
Ik zit nu weer aan dag 4 van mijn pilstrip en had seks met mijn vriendje (met condoom). Nu, ik heb dus niets van bloedingen gehad in mijn stopweek buiten een paar slijmpjes die niet veel voorstelden. Op 1 maart had ik een zwangerschapstest gedaan, gelukkig negatief (nooit pil vergeten by the way)
Ik zit er toch nog een beetje mee in en mijn gynaecologe blijft een beetje onbereikbaar laatste dagen.. Is dat oke om te wachten tot mijn pilstrip op is om te zien of dat ik nog ga menstrueren in mijn stopweek, of moet ik mij zorgen maken op een zogenaamde (zelfs onwaarschijnlijke eigennlijk) zwangerschap?
Nog steeds wat in de war, omdat dit de eerste keer is in lange periode (voor ik de pil nam, meer dan een jaar geleden dus, had ik last van een zeer onregelmatige mesntruatie. Sinds de inname van de pil wist ik goed wanneer ik ze altijd ging hebben. Februari is de eerste maand waarop ik ze niet had)
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2019 om 22:08Gewoon de strip verder afmaken. Het zou wel kunnen zijn, dat je een doorbraakbloeding krijgt
Reageren