Zoeken Vraag het forum

Geen menstruatie na stop pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mia

hallo iedereen, ik ben 18 jaar en ben onlangs gestopt met de pil aangezien ik heel vaak last had van doorbraakbloedingen terwijl ik bijna nooit 2 strips na elkaar nam. Hoe lang duurt het ongeveer tegen wanneer de menstruatie terug begint te regelen? Ik vind het een hele stresserende periode omdat ik vaak denk dat ik zwanger zou zijn ondanks dat ik de pil wel nam.

Kunnen jullie me aan een antwoord helpen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen. Dat kan voor iedereen anders zijn. als je denkt zwanger te kunnen zijn, moet je een test doen

Reageren
    Mia

ik heb al eens een test gedaan, 3weken na mijn laatste keer seks. Maar dan twijfel ik soms wel eens of ik de test niet te snel heb gedaan. Het resultaat was toen negatief en ik heb me een tijdje geen zorgen meer gemaakt, tot nu aangezien ik mijn menstruatie niet doorkrijg en ik geen zekerheid heb of dit komt door het stoppen met de pil of door een zwangerschap.

Reageren
Reageer op: Geen menstruatie na stop pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.