- Irisjuh7 mei 2017 om 11:01
Beste ,
Ik ben 22 jaar en heb samen met mn vriend besloten om aan kinderen te willen beginnen.
Nu ben ik na 5 jaar gestopt met de pil, ethinylestradiol 0.035mg/cyproteronacetaat 2mg van Nordic, eerder hiervoor Milan.
Ik heb wel ontrekkingsbloeding gehad, en heb me ook na een maand zo gevoeld dat ik ongesteld moest worden maar daarna trok het gevoel weg. Na 30 dagen, heb ik een zwangerschapstest gedaan, helaas negatief. Nu weet ik wel dat je veel geluk moet hebben nadat je gestopt ben met de pil om direct zwanger te worden. Nu na ongeveer dag 50 ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, wel last van rommelende buik maar verder nergens last van.
is dit normaal na dag 50 niet ongesteld zijn na het stoppen met de pil, ik weet wel dat je lichaam moet ontwennen van de pil. Maar voordat ik mezelf helemaal gek en zenuwachtig ga maken voordat het niets is.. Vraag ik het toch even =)
Bedankt alvast
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 mei 2017 om 13:00Het stoppen met de pil kan wel wat problemen opleveren wat je menstruatie betreft. Maar het kan ook een andere oorzaak hebben. Ga even naar de huisarts
Reageren