Zoeken Vraag het forum

Ongesteldheids kleur bruin en vloeiend?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bang anoniempje

Hallo allemaal,

ik ben 12 jaar en dit is mijn eerste keer ongesteld. Vandaag is mijn 4de dag. De eerste dag had ik zo wat bruine afscheiding, van een beetje naar heel veel. En daarna was het gewoon donkerrood. Maar gisterenavond voor ik ging slapen werd het lichter rood. En deze ochtend is het weer echt vloeiend bloed, maar bruin. Ik ben bang dat er iets is… is het normaal dat je bruin vloeiend bloed krijgt? Dus geen vlek maar echt nat..

Alvast bedankt voor het reageren. x

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

dat is een heel normaal verschijnsel. Niks om je zorgen over te maken

Reageren
Reageer op: Ongesteldheids kleur bruin en vloeiend?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.