- Ed4 juni 2018 om 00:30
Hoi,
Ik heb 7 dagen geleden een morning after pil genomen na ongeveer 50 uur na de seks. Ik zit aan de pil en slik ook altijd trouw elke dag. Nu heb ik ineens een best wel erge bloeding. Die bloeding kwam los nadat mijn vriend mij had bevredigd met glijmiddel.
Nu vraag ik me af. Is de bloeding een vervolg van de map? Of komt het door de glijmiddel? Ik dacht ook nog wel aan een snee in mijn vagina maar daarvoor bloed het teveel en ik kon ook niks zien.
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.
Mvg, Eddie
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 juni 2018 om 09:54Dat zal een bloeding zijn die door de MAP wordt veroorzaakt. Wel rekening ermee houden dat je nu niet meer door de pil bent beschermd tot na de volgende stopweek.
ReagerenEd4 juni 2018 om 20:44Oké bedankt voor de tip!
Maar is het dan puur toeval dat ik nu pas een bloeding had? Aangezien dit niet de eerste keer was dat ik gemeenschap met mijn vriend had nadat ik de MAP genomen had. Je zou dan toch denken dat je die bloeding vlak na het slikken krijgt of na de eerste keer gemeenschap.
ReagerenJohn (moderator)
4 juni 2018 om 20:55Met gemeenschap heeft het sowieso niets te maken. De bloeding treedt ongeveer 1 week na het nemen van de MAP op.
Reageren