Zoeken Vraag het forum

Bloeding na morning after pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kimmmx

Ik heb seks gehad met mijn vriend gelijk nadat mijn menstruatie stopte, maar toen is het condoom gescheurd en heb ik een morning after pil genomen. 4 dagen later ( vandaag dus) bloed ik een beetje. Het kan erger worden maar dat weet ik niet want dit is pas eerste dag. Is dit normaal? Er kan toch niks gebeurd zijn? Kan iemand me helpen? Ik word er zooo gek van..

4 reacties
    Reageren
    Kimmmx

Kan niemand me helpenn? 🙁

Reageren
    Els

Hoi ik heb precies het zelfde probleem en vroeg me af hoe het bij jou afgelopen is en of je al wat wijzer geworden bent want weet dus ook niet of dit normaal is groetjes

Reageren
    Anoniem

Hallo, ik heb 6 a 7 weken geleden binnen 12 uur de map moetenslikken. Heb voor de 2e x een klein beetje bloed in mn broekje gehad en weer loos alarm. Niet ongesteld. Ik ben enorm bang dat ik zwanger ben.. maar durf niet naar de dokter. Is dit een teke dat ik zwanger kan zijn? Of een soa heb??? Kan iemand me helpen want ben echt ziek er van

Reageren
    John (moderator)

Het is mogelijk dat je cyclus ontregeld is door de MAP. Je kunt drie dingen doen:
    1. je volgende menstruatie afwachten
    2. een zwangerschapstest doen
    3. naar je huisarts gaan met de klachten

Reageren
Reageer op: Bloeding na morning after pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.