Zoeken Vraag het forum

Primolut N

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anna

Ik heb Primolut N gekregen van de dokter om mijn menstruatie uit te stellen voor een vakantie. Maar nu dacht ik kan ik hier misschien ook een maand van te voren mee beginnen, zodat ik het op de vakantie niet hoef te slikken – dat ik een maand van te voren mijn menstruatie uit stel zodat het de maand erna ook goed uitkomt en niet ongesteld word op de vakantie. Maar nu vraag ik mij af of het de gehele cyclus uitstelt of alleen de menstruatie voor 1 keer en dat ik de keer daarna alsnog op dezelfde tijd ongesteld word?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gebruiken volgens voorschrift !!! Het is de bedoeling om daarmee eenmalig je menstruatie uit te stellen. Je menstruatie daarna kan later komen

Reageren
    Catootje

Zo’n medicijn ontregelt wel je hele lichaam en hormonenboel. Als je last hebt van een pijnlijke, zware of langdurige menstruatie zijn er wel natuurlijke middelen om dat te verminderen, zoals voeding, bepaalde voedingssupplementen en kruiden. Als het om zwemmen of seks gaat kan dat op vakantie ook doorgaan.

Reageren
Reageer op: Primolut N
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.