Zoeken Vraag het forum

de pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jane

ik ben aan de pil en zit nu in de derde rij van mijn strip aan het einde, maar de nieuwe maand begint al bijna en ik moet nog een rij. het klinkt misschien stom maar ik heb geen idee hoe dit kan. ik moet nog 5 roze pilletjes en 4 witte. Wat is nu t slimste om te doen? ik heb in september geen seks gehad.

7 reacties
    Reageren
    jane

Was ik even vergeten te zeggen, maar zou ik ook kunnen stoppen met deze strip en aan een nieuwe kunnen beginnen. sla ik dan mijn menstruatie over en is seks dan nog steeds veilig?

Reageren
    John (moderator)

Maak de strip gewoon af. dat is de beste optie maar even geen seks totdat je met de nieuwe strip bent begonnen

Reageren
    jane

dus ik begin rond 8 oktober met een nieuwe strip is dat niet erg? dan loopt het toch niet meer goed.

Reageren
    John (moderator)

Nee, het loopt inderdaad anders, maar dat komt omdat je een week hebt overgeslagen blijkbaar. dat is niet erg als je maar even geen onbeschermde seks hebt.

Reageren
    Jane

wanneer word ik dan ongesteld? Einde van deze maand of in oktober pas als ik aan de witte pilletjes begin?

Reageren
    Jane

want wil mijn menstruatie t liefst over slaan deze maand.

Reageren
    John (moderator)

Je zult even moeten afwachten.   Omdat je ergens 1 week pillen bent vergeten, is het beter om je menstruatie niet over te slaan.

Reageren
Reageer op: de pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.