- Marit10 oktober 2012 om 09:47
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Ik ben 2 maanden geleden na 8 jaar gestopt met de pil. Niet omdat ik zwanger wil worden maar om een andere reden. de eerste maand had ik wel wat verschijnselen maar deze beperkte mij niet in mijn functioneren. Na ongeveer 6 weken ben ik ongesteld geworden. Daarna ben ik steeds misselijk geweest. Eerst waren het momenten maar deze week heb ik dagen ziek op bed gelegen. uit ellende ben ik maar weer begonnen. Ik ben net met een nieuwe stage begonnen en kan het niet maken om mij steeds ziek te melden. Het zou natuurlijk een virus kunnen zijn maar omdat de misselijkheid op sommige momenten is ben ik er vanuit gegaan dat het door de pil komt. Nu heb ik 3 dagen de pil geslikt en ben ik nog steeds veel misselijk. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Zou dit allemaal van de hormomen kunnen komen en weet iemand wat ik op dit moment het beste kan doen? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Marit



