Sertraline werkt niet meer?

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Heey allemaal,

Ik gebruik ook sertraline 50 nu en zit nu echt heel erg in een dip. Dit heeft veel redenen zoals, dat ik een paar weken geleden heb te horen gekregen dat iemand die ik ken die zelfmoord heeft gepleegd, hier ben ik echt een paar dagen/weken last van. Ze is 23 geworden. Ik heb zelf ook last van mijn schouders en nek, dit omdat het helemaal vast zit van de spanningen. Ik denk ook zo vaak aan wat zouden de andere vinden als ik mezelf ook laat verdwijnen van de wereld. Ik doe ook mijn verwachtingen te hoog leggen. En wordt helemaal gek,van van alles wat er rond spookt in mijn hoofd.

Heb ook het gevoel dat de medicatie niet meer goed werkt, dit omdat ik zolang niet meer erg heb gehad als nu.

Ik slik sertraline 2 x 50 mg en risperidon 1mg

De risperidon heb ik echt al jaren aan een stuk . Maar bij mij gaat het echt op en af . Ik ben ook constant aan het vechten ben tegen eigenlijk helemaal niets, dit is bekend bij een depressie. Kan ook moeilijk alles goed filteren door de dag heen.

Ik heb binnen kort een afspraak staan met de avg arts. Dan ga ik alles vertellen over dit soort dingen.

Reactie
Reageer op: Sertraline werkt niet meer?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief