Zoeken Vraag het forum

thyrax

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • marja

MIJN SCHILDKLIER WERK WAT TRAAG,
    DAARVOOR SLIK AL JAREN THYRAX.
    kan ik daar zomaar mee stoppen ik heb het gevoel dat het niet werk.

2 reacties
    Reageren
    brenda A

nee, daar mag je nooit zomaar mee stoppen.
    je moet even naar de huisarts, hij kan bloedonderzoek aanvragen waarbij de schildklierwaarden worden bepaald. daarna wordt de dosis thyrax bepaald.
    misschien heb je dus een iets hogere dosering nodig.
    nooit zonder overleg stoppen dus!
    groetjes Brenda

Reageren
    M

Hoi Marja,

Het beste is om [b][u]niet[/u][/b] zomaar met de thyrax te stoppen zonder dokter advies.
    Zelf ben ik ook al jaren bezig met mijn schildklier goed te krijgen, maar mij lukt het jammer genoeg ook niet.
    Als je je medicijnen niet slikt kan de situatie erger worden en bestaat de kans dat je schildklier helemaal niet meer werkt en dit is erg gevaarlijk.
    Dus het enige wat je kan doen is de thyrax blijven slikken en hopen dat het beter wordt. Je kunt eventueel aan je arts vragen of het mogelijk is om de dosis te verhogen en/of je een andere medicijn kan krijgen die dezelfde werking als thyrax heeft. Het kan ook zo zijn dat je lichaam thyrax afstoot en dat het daardoor niet werkt, dit kunnen ze onderzoeken, want dat hebben ze bij mij ook gedaan.

Veel succes!

Reageren
Reageer op: thyrax
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.