- marja8 februari 2012 om 12:34
MIJN SCHILDKLIER WERK WAT TRAAG,
DAARVOOR SLIK AL JAREN THYRAX.
kan ik daar zomaar mee stoppen ik heb het gevoel dat het niet werk.2 reactiesReagerenbrenda A8 februari 2012 om 22:27nee, daar mag je nooit zomaar mee stoppen.
Reageren
je moet even naar de huisarts, hij kan bloedonderzoek aanvragen waarbij de schildklierwaarden worden bepaald. daarna wordt de dosis thyrax bepaald.
misschien heb je dus een iets hogere dosering nodig.
nooit zonder overleg stoppen dus!
groetjes BrendaM8 februari 2012 om 22:42Hoi Marja,
Het beste is om [b][u]niet[/u][/b] zomaar met de thyrax te stoppen zonder dokter advies.
Zelf ben ik ook al jaren bezig met mijn schildklier goed te krijgen, maar mij lukt het jammer genoeg ook niet.
Als je je medicijnen niet slikt kan de situatie erger worden en bestaat de kans dat je schildklier helemaal niet meer werkt en dit is erg gevaarlijk.
Dus het enige wat je kan doen is de thyrax blijven slikken en hopen dat het beter wordt. Je kunt eventueel aan je arts vragen of het mogelijk is om de dosis te verhogen en/of je een andere medicijn kan krijgen die dezelfde werking als thyrax heeft. Het kan ook zo zijn dat je lichaam thyrax afstoot en dat het daardoor niet werkt, dit kunnen ze onderzoeken, want dat hebben ze bij mij ook gedaan.Veel succes!
Reageren