- marieke64 augustus 2011 om 22:07
Wat ik nu heb meegemaakt kan ik zelf nog niet helemaal geloven. Ik heb het slaapmiddel zopliclon 7,5 mg gekregen, en dit werkt echt goed. Na een paar dagen had ik een beetje last van hartkloppingen, en toen ik thuis kwam van werk, nam ik dus een pilletje. Het hielp niet echt want ik kon niet zo goed liggen met de kloppingen, dus ben ik een beetje huishouden gaan doen tot ik moe zou worden. Toen heb ik nog een pilletje genomen, en verder weet ik bijna niets meer. Wat ik nog weet is dat ik ben neergevallen in de woonkamer, en daar heb ik een uurtje gelegen. Ik heb ook nog iemand geprobeerd te bellen, dat weet ik ook nog, en ik ben schijnbaar naar mijn bed gelopen daarna, en heb ik weer een uur gelegen. Toen ik wakker werd kon ik gewoon niet praten, had echt last van kloppingen, en had heel veel moeite met nadenken. De volgende dag zag ik wat ik allemaal heb gedaan in huis, en ik had echt heel veel schoongemaakt. Ook zag ik het aantal lege strippen liggen in de prullenbak. Ik heb gewoon alles ingenomen wat ik in huis had. Niet in 1x denk ik, maar van irritatie dat ik niet moe werd… denk ik… het waren 24 pillen van zopliclon en 22 oxazepam 10mg. Dan vind ik het nog bizar dat ik maar 2a3 uurtjes geslapen had. Hoe kan dit zo gebeurd zijn? Dus als ik niet ga liggen na het innemen van een slaappil, werkt het het tegenovergestelde? Ik voel me nu pas weer een beetje normaal, maar ik heb 5 dagen nodig gehad om weer op gang te komen. Ik weet niet of iemand dit bekend voorkomt?
groetjes6 reactiesReagerenAnoniem5 augustus 2011 om 22:05Vreemd verhaal. Maar iemand die zoveel psychische medicijnen in huis heeft, vind ik eerlijk gezegd al wat zeggen over hoe u mogelijk ‘normaal’ functioneert . Is dit een éénmalige gebeurtenis of heeft u vaker van dit soort ervaringen waarbij uw bewustzijn dermate uitgeschakeld is? Ik vind het bovendien gevaarlijk als iemand zo zonder het te weten zomaar zoveel medicijnen slikt. Is er bijvoorbeeld sprake van borderline gedrag, of van psychotische perioden?
Reagerenmarieke7 augustus 2011 om 01:41nou ik had toevallig twee doosjes gekocht, maar in principe doe ik daar dan echt maanden mee, dat valt wel mee.
ik gebruik soms een slaappil als ik dagenlang slecht geslapen heb, dan kan ik 1 nacht weer even goed bijslapen.
in 2010 ben ik wel 7 keren neergevallen, maar toen had ik geen slaappillen op, ik gebruik ook geen drugs.
het gebeurde ook op normale momenten. dan ben ik een half uur bewusteloos, en heb ik een paar dagen de tijd nodig om weer op kracht te komen.
het neervallen heb ik sinds een bepaalde gebeurtenis in 2009. hierdoor komen ook de slaapproblemen, paniekaanvallen en bepaalde angsten. voor zover ik weet heb ik geen borderline.
in het ziekenhuis ben ik maandenlang onderzocht en het enige wat eruit kwam was dat ik slecht reageer op stress .wat ik wel heb gelezen op internet, is dat slaappillen bepaalde dingen in je lichaam kunnen uitschakelen, dat ik daarom niets meer weet.en dat een slaappil een tegenovergestelde werking geeft als je druk in beweging bent als het pilletje gaan inwerken.
Reageren
ik ben al blij dat ik nu nergens meer last van heb, want ik vind het best veel wat ik genomen heb.Anoniem7 augustus 2011 om 12:36Volgens mij loopt u enorm te rommelen met receptmedicatie zonder begeleiding van een arts. Dit is niet alleen ontzettend dom, het is ook nog eens levensgevaarlijk! Ga direct naar een arts die u kan helpen en vertel alles wat u zelfstandig hebt gedaan, en hoe u verder geholpen zou kunnen worden! Stop met deze gevaarlijke onzin!
Reagerenanoniem26 december 2012 om 22:38ik gebruik soms zolpidem EG 10mg om te slape, en als ik een pilletje heb ingenome moet ik mij direct neerleggen of anders begin ik ervan te hallicuneren & de volgende dag weet ik er niks meer van. maar als ik mij direct neerleg dan is er niks aan de hand. dus ga in het vervolg ma direct liggen
ReagerenTara27 december 2012 om 17:15Ik vind dat je dit met je huisarts moet bespreken.
ReagerenDepri3 mei 2018 om 20:56Ik heb 6 weken terug 30 oxicon genomen heb drie keer een hartstilstand gehad 6 dagen op de ic gelegen en 2 weken terug heb ik 20 amitriptemide genomen en ook naar het ziekenhuis weer 2 keer geprobeerd om pijnloos zelfmoord wat niet is gelukt ben vanmorgen naar mn psychiater geweest en heb haar ook vertelt dat ik niet meer wil leven 9 jaar geleden verkracht 3 jaar geleden een maagverkleining gehad en alles wat mis kon gaan is misgegaan 27 ziekenhuis opnames 7 operaties ik heb het helemaal gehad ik heb elke dag pijn (help)
Reageren