Zoeken Vraag het forum

Overdosis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Iemand

Hoi,

Een week geleden heb ik een Overdosis van 30 x 50 mg oxazepam,  ong. 15x sertraline 50 mg, ongeveer.  30x 25 mg topiriamaat en nog een paar pillen citolapram en lorozapam ingenomen.  Toen ik na 2 dagen bij kwam op de ic wilde ze mij naar de gesloten afdeling van de paaz brengen. Ik heb toen in paniek ’t infuus eruit getrokken en ben gevlucht voor zover dat mogelijk wasmachine.  Kruipend en zwalkend.  Nu heb ik al ruim een week last van mijn arm waar t infuus in heeft gezeten. Deze is dik en zeer gevoelig.  Ook ben ik trillirig, misselijk, kan bijna niet eten, heb continue steken in mijn maag en zie vlekken voor mijn ogen. Wankel heel erg en heb paniekaanvallen uit het niets. Is dit normaal na zo’n overdosis?

Groetjes iemand

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is mogelijk dat je aderontsteking hebt, omdat jet infuus zo verwijderd hebt.ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts. Daarnaast is het mogelijk dat je nog klachten van de OD hebt omdat je op die manier ook de behandeling abrupt hebt afgebroken. Een opname was zo gek nog niet na de hoeveelheid pillen die je had genomen. Daar hadden ze je dan wel in de gaten kunnen houden op het ontstaan van complicaties door de OD.

Reageren
Reageer op: Overdosis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.