- Iemand6 juni 2017 om 16:29
Hoi,
Een week geleden heb ik een Overdosis van 30 x 50 mg oxazepam, ong. 15x sertraline 50 mg, ongeveer. 30x 25 mg topiriamaat en nog een paar pillen citolapram en lorozapam ingenomen. Toen ik na 2 dagen bij kwam op de ic wilde ze mij naar de gesloten afdeling van de paaz brengen. Ik heb toen in paniek ’t infuus eruit getrokken en ben gevlucht voor zover dat mogelijk wasmachine. Kruipend en zwalkend. Nu heb ik al ruim een week last van mijn arm waar t infuus in heeft gezeten. Deze is dik en zeer gevoelig. Ook ben ik trillirig, misselijk, kan bijna niet eten, heb continue steken in mijn maag en zie vlekken voor mijn ogen. Wankel heel erg en heb paniekaanvallen uit het niets. Is dit normaal na zo’n overdosis?
Groetjes iemand
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 juni 2017 om 17:03Het is mogelijk dat je aderontsteking hebt, omdat jet infuus zo verwijderd hebt.ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts. Daarnaast is het mogelijk dat je nog klachten van de OD hebt omdat je op die manier ook de behandeling abrupt hebt afgebroken. Een opname was zo gek nog niet na de hoeveelheid pillen die je had genomen. Daar hadden ze je dan wel in de gaten kunnen houden op het ontstaan van complicaties door de OD.
Reageren