Overdosis

  • #1

    Na vorige week een overdosis aan medicijnen genomen te hebben, ben ik op de SEH belandt. Daar kreeg ik actieve kool, verder was alles goed. Sinds vorige week zondag ben ik alleen maar aan het braken en heb ik in het begin buikloop gehad. Heel gek, maar het lijkt alsof mijn maag toch vol zit en mijn darmen op knappen staan. Nu sinds twee dagen helemaal geen ontlasting meer gehad, maar mijn darmen voelen zo raar aan. Dus heb 15 tabletten laxeermiddel van 5 mg per tablet verspreidt over de dag genomen. Er gebeurt niks. Ik ben alleen maar misselijker geworden en mijn darmen doen nog steeds niks.
    Ik ga de hap niet bellen. Dus aub kan iemand hier ff m’n vraag beantwoorden. Wat kan dit zijn?

    Ps; alle dagen niks gegeten of gedronken. Tot gister avond. Wat ik toen had gegeten heb ik overgegeven, wat ik vandaag heb gegeten 4 sneetjes brood en 2 glazen water. Dat is nog wel binnen gebleven, maar heb het gevoel dat ik nu elk moment alles eruit kan spugen weer. What to do! Ik heb sowieso geen uitdroging en ja ik weet dat laxeermiddel daar wel voor kan zorgen, maar op dit moment wordt ik helemaal gestoord!
    Die misselijkheid en die pijn in mijn buik is niet meer vol te houden na een week.

    Reactie
    #2

    Als je niet eet of drinkt, kun je ook niet ontlasten. Als je vanaf zondag tot en met zaterdag niets hebt gedronken en gegeten, maar wel veel overgegeven, en buikloop hebt gehad, zit er dus niets meer in je darmen en dan met de laxeermiddelen denk ik toch dat er sprake is van uitdroging. Vraag me af waarom je dan laxeermiddel neemt. En dan ook nog zoveel. Geen wonder dat je misselijk bent.
    Begin maar eens met een kopje bouillon en een sneetje getoast brood.
    Je hebt active kool gehad, overgegeven, buikloop en dan nog de laxeermiddelen... je maag- darmstelsel is van streek

    Reactie
    #3

    Nou omdat het lijkt alsof ik super veel gegeten heb en een zware opgeblazen gevoel heb. Dat gevoel heb ik meestal als ik fastfood eet. Ik heb wel wat gegeten, maar wel weer overgegeven, maar de kans is er natuurlijk dat ik niet alles heb overgegeven en het nog in mijn darmen zit. Nu 2 dagen geen ontlasting gehad. Lijkt mij een verstopping?? Vandaar die laxeer tabletten. Maar heb t gevoel dat mijn lichaam met name mijn maag en darmen uit elkaar knappen.
    dus dat is normaal.. wat kan ik dan doen om dat gevoel te verminderen?

    Reactie
    #4

    Laxeertabletten begrijp ik nog maar 15 stuks... Dat spul werkt sowieso niet meteen en als je niet genoeg drinkt werkt het al helemaal niet...
    Begin met de bouillon en beschuit ( of getoast brood) en drink vaker kleine slokken water om alles weer op gang te brengen

    Reactie
    #5

    Van verstopping is geen sprake. Er zat immers niets meer in je darmen door het niet eten en het overgeven en de buikloop

    Reactie
    #6

    oké super bedankt voor de tip. Ga ik morgen meteen doen

    Reactie
Reageer op: Overdosis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief