blauwe pil

blauwe pil - Medische Forum - Dokter.nl

blauwe pil

Hii

Ik heb deze blauwe pil bij mijn vriend gevonden in zijn tas, hij werkt in de zorg en het is een nieuwe recente tas die hij overal meeneemt maar hij heeft geen idee waar die vandaan komt.
    Ik vind het een vaag verhaal gezien ik vaker kamagra of iets anders heb gevonden in het verleden maar ik kan het ook mis hebben , iemand enig idee welke pil het is?
    Er staat op de achterkant of op de pil zelf ook niets.

Attachments:
    Reageer

ik zie dat de andere afbeelding niet geupload is dus hierbij-

Attachments:
    Reageer

En hoe verwacht je nu dat iemand je kan vertellen wat voor pil het is als er niks op staat?

Vraag het je vriend, zou ik zeggen.....

Reageer

"hij heeft geen idee waar die vandaan komt" en "Ik vind het een vaag verhaal".
    Zoals je leest heb ik het gevraagd maar krijg ik er geen concreet antwoord op. Anyways bedankt voor je hulp;) Hopelijk zijn er andere die verder kijken dan hun neus lang is.

Reageer

Waar maak je je eigenlijk druk om?

Al zou je vriend het wel weten en er gewoon niet over willen praten, zijn het nog zijn zaken.

En mijn antwoord was serieus, hoe moet iemand nu gaan zeggen wat het voor pil is, als er niks op staat? Er zijn zoveel blauwe pillen en als het een illegale zou zijn, kan het helemaal vanalles wezen. Wil je weten war erin zit, zou je hem in een lab moeten laten onderzoeken. Zou een fbi detective toch zelf ook kunnen bedenken ๐Ÿ˜‰

Reageer
Reageer op: blauwe pil
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif