- Anoniem19 april 2022 om 17:51
Hey
Ik heb het opgezocht op de website van de zorgverzekeraars waar dat ik bij aangesloten ben maar over ergotherapie staat er niets bij.
Ik ga het vragen aan mijn fysio want ik heb donderdag weer een afspraak aangezien ik pas 04/05 naar de huisarts ga. Ik vermoed dat het hoogstwaarschijnlijk voor een grote gedeelte wel terugbetaald word zoals fysiotherapie maar dat weet ik niet zeker ik ga het eens na vragen. Maar zelfs al zou dat zo zijn mijn ouders zouden mij nooit de toestemming geven om er naar toe te mogen gaan dat hebben ze mij al heel duidelijk gemaakt helaas.Ik ben sinds deze week begonnen met mijn voeding aan te passen. Minder deegwaren minder vlees en ongezonde voeding. Alleen weet ik niet wat ik nog meer zou kunnen doen heb je misschien enige tips voor mij? Ik probeer een beetje te zoeken naar een andere mogelijke aanleiding van de heftige mijn misschien dat als ik wat beter op mijn voeding let dat het wat beter zou kunnen zijn gezien ik veel vaker last heb van mijn maag en darmen.
Suzan19 april 2022 om 18:12Hey,
Google eens op voeding bij fibromyalgie, dan vind je een aantal goede tips over welke voeding geadviseerd wordt om juist wel of niet te gebruiken als je fibromyalgie hebt.
Reageren
Dan kun daar voor je zelf misschien een beetje mee experimenteren, wat voor jou helpt om je klachten in de hand te houden en wat ze juist triggert. Last van je maag en darmen is één van de dingen waar fibro patiënten last van kunnen hebben.
Goed van je dat je daar mee bezig bent!
Dat laat zien dat je echt je best doet om goed voor jezelf te zorgenAnoniem9 mei 2022 om 01:15Hey
Sorry dat ik hier weer kom..
Ik heb echt iets stoms/dom gedaan het ging echt niet alles werd me te veel en ik heb te veel pillen genomen ik heb 7of8 pillen van tramadol/paracetamol genomen terwijl ik er normaal maar 1 per dag mag van de huisarts. Maar door dat ik me zo rot voelde en ik niet echt wist wat ik deed heb ik te veel genomen. Ik weet even niet wat ik moet doen… voel me zo dom
ReagerenSuzan9 mei 2022 om 09:25Hey,
Het beste wat je nu kunt doen,is je huisarts vertellen wat gedaan hebt.
Reageren
En als je nog naar een psycholoog gaat,vertel die het dan ook.
Het is echt belangrijk dat je mentale hulp blijft krijgen.
Om zowel de dingen in je prive situatie beter te kunnen handelen, als om met je ziekte om te gaan.
Beide hebben op zich zelf staand al een grote impact op je leven, als je ze samen neemt,is dat gewoon te veel.
Dus als je niet meer naar de psycholoog gaat,zou ik je echt aan willen raden met je huisarts te overleggen om dat weer op te starten!Anoniemxxx2 maart 2024 om 16:51Hey
Ik denk niet dat het veel kwaad kan hoor. Neem zelf 3x bellozal per dag, voor mijn huid. Ik weet niet vanaf wanneer je van deze pillen een overdosis kunt krijgen, maar 3 is dus niet erg denk ik. Ik neem sochtends smiddags en savonds een. 3 na elkaar kan mss wel niet zo goed zijn, maar daar heb ik geen idee van.
Cv nu een beetje?
Reageren