Wanneer teveel oxazepam

Iemand in gelicht ze hebben de deur in greramt en hebben mij naar het zieken huis wakker ik wist niks ik wil rust de werk vroeg is voor hoofd te druk ook op het werk en als ik er weer heen schakel ik niemand meer het enige is rust en dat is thuis daar word de druk minder maar ik krijg geen arbeids ongeschiktheid verklaring met alle gevolgen van dien of ik er nou uit stap of niet

Reactie

Ik heb net vier oxazepam geslikt met paracetamol en voel me nu suf en zie wat wazig

Reactie

Water drinken en slapen gaan

Reactie

Ook ik denk regelmatig aan zelfmoord. Heb oxazepam liggen van 50mg. Maar je gaat er toch niet dood aan...

Wil niet klagen, maar heb het ook echt gehad. Slecht slapen, alleenstaande moeder en mn zoontje is niet zo in zn hum. Veel stress.. soms denk ik ook: was ik maar dood. En ik snap goed dat mensen er willen uitstappen en dat dat heel rot is voor de nabestaanden. Maar op dat moment van dood willen denk je niet aan een ander. Psychische hulp zoeken is natuurlijk prima, maar werkt niet voor iedereen! En soms begrijpt niemand je. "Kijk naar buiten, de zon schijnt etc." Of "lach gewoon." Ja, was het maar zo simpel allemaal......

Veel sterkte allemaal. En als je idd echt jezelf van kant wil maken, denk dan wel even na hoe je jezelf achterlaat voor degene die je vindt. In 1000 stukken op een spoor, of al even hangend aan een touw is niet echt prettig om te zien. Meegemaakt in familie en dan maak je iemand echt helemaal kapot!!!

Reactie

Ik gebruik het voornamelijk recreationeel, zit nu op 6 pillen van 10 mg. En heb wel zin in meer maat dus een echte overdosis zit er niet in dus?

Reactie

@Moody, recreatief lijkt me niet verstandig. Benzo's remmen de aanmaak van melatonine en zorgen, net als andere medicijnen, voor verlies aan vitaminen en mineralen. Op de langere termijn kan het dus wel problemen geven. Een verminderde aanmaak van melatonine werkt verstorend op andere hormonen en geeft een verhoogd risico op hormoongerelateerde kanker. Om te ontspannen zou ik eerder denken aan allereerst volwaardige voeding en daarnaast wat voedingssupplementen die de aanmaak van gaba verbeteren.

Reactie

Gebruik je het als downer naast andere drugs?

Reactie
Reageer op: Wanneer teveel oxazepam
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief