Visuele stoornis

  • #1

    Hallo allemaal,

    Voor mijn tintelingen aan 1 kant van mijn lijf, oxazepam gekregen om te slapen.

    Na 2.5 week stopte ik van 1/2 soms 1 10 mg. Meteen dag erna een robot gevoel en toen begon de ellende.

    Lorazepam meegekregen, 2 weken later bang in donker, bang voor psychose, bang om alleen te zijn. ( had ik niet voor de oxazepam)

    Nu sinds 1.5 maand zie ik plaatjes voorbij komen (gewoon overdag) en intrepeteer ik soms dingen totaal verkeerd. Ik zie dan binnen een miliseconde iets anders dan dat het voorwerp is. Bijv een deken die opgerold is, zie ik er een hagedis in kwa vorm dan. Ik weet dat het allemaal niet waar is maar ik stoor mij hier enorm aan. Weet iemand of dit een bijwerking kan zijn van lorazepam? 3x geprobeerd te stoppen maar helaas te snel. De ggz zegt nu angst met psychotische klachten. Ze weten er geen raad mee heb ik het idee. Ik wil overstappen naar diazepam om af te bouwen, lorazepam lukt niet zo. Heb bij oxazepam last gehad van apneu dus hoop dat dit niet bij diazepam ook zo is. Inhet kort mijn vragen.

    Kan je psychotisch worden van lorazepam? Iig plaatjes zien en dingen verkeerd intrepeteren?

    Heeft diazepam meer kans op apneu dan lorazepam?

    Groet Benzo

     

    Reageer
    #2

    Lorazepam kan angsten veroorzaken...maar ook psychoses, maar wel zeer zelden

    De apneu kansen zijn hetzelfde

    Reageer
Reageer op: Visuele stoornis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief