Zoeken Vraag het forum

Evenwichts stoornis en oorsuizen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Duizel mama

Goedendag allemaal.

Ik heb even een vraag zal het zo kort mogelijk proberen uit te leggen.

Ik heb van jongs af aan al last met mij evenwicht en heel wat dokter bezoekjes verder komen ze steeds op bppd uit ofzo iets.

Maar nou voor 2 en half jaar geleden begon de ellende pas echt goed. Ik heb het in het verleden ook wel eens gehad dat ik snachts raar wakker werd met draai duizelingen tot overgeven aan toen.En gevoel dat de ogen in je hoofd tollen heel naar.

Nou kreeg ik dat voor 2 en half jaar geleden weer maar het was net of ik er niet meer uit kwam was net een oud vrouwtje. Moest mijn overal aan vast pakken huishouden wou niet meer. Kon mijn hoofd niet links of recht draaien. Als ik lag dan was ik echt paar minuten bezig om recht over eind te komen. Dus al mijn zoontje snachts huilde kon ik niet eens direct naar hem toe heel vervelend. Kon niet meer achter de computer zitten anders gevoel van omvallen. Echt de simpelse dingen wc schoonmaken enz wou gewoon niet meer.

Op een gegeven moment kreeg ik ook hele erge last van oorsuizen soms overstemde dat geluid en kon ik nog heel moeilijk horen. De laaste maanden gaat het wel weer beter met mijn maar dan moet ik wel een goede nachtrust hebben gehad en merk dat ik mijn leven op een veel lager pitje heb gezet het ook wel beter te vedragen is. Maar zodra ik een slecht nacht heb gehad merk ik dat de volgende dag direct terug. Door erge duizelingen. Alleen de laaste dagen is het ook wel erg bar en boos.

Maar ik wil er nou wel eens van af en weten wat het is maar de dokter stuurt mijn alleen maar door naar het ggz maar ik merk dat het iets is met mijn evenwicht. Alleen hoe kom ik nou achter wat het is ?

Sorry voor het warrige verhaal maar achter de computer zitten is op dit moment ook niet erg prettig voor mij.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je met de klachten ook bij een KNO-arts geweest? Zo niet, vraag dan een verwijzing.

Reageren
    duizel mama

Nee jammer genoeg niet krijg geen door verwijzing naar de kno. Alleen naar het ggz. Dus zit een beetje met de handen in het haar.

Reageren
    John (moderator)

Dan eerst maar naar de GGZ. Als die niks voor je kunnen doen, ga je sowieso weer terug naar de huisarts. Dan vraag je weer om een verwijzing

Reageren
Reageer op: Evenwichts stoornis en oorsuizen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.