7 jaar terug heb ik een onteking aan mijn evenwichtsorgaan gehad. Daarna bleef ik maanden last hebben dat de vloer bewoog. Dus her voelt als een boot. Het gaat op en neer. Als ik stil sta kan ik er last van hebben en als ik loop.
Huisarts heeft me doorverwezen toen naar de KNO arts en had het gevoel niet serieus genomen te zijn en ze heeft me terug gestuurd met ademhalingsoefeningen en dacht aan stress. Ik dacht tja het zou kunnen .
Na therapieen voel ik me vrij en helemaal mezelf. Heb geen stress meer.Maar uit het niks viel ik laats weer neer. Helemaal uit balans vloer ging weer op en neer. Huisarts heeft geconstateerd vocht achter trommelvlies. Nu ik de neusspray gebruiken wordt het wel ietsjes minder maar het beinvloed wel mijn dagen. Snel overprikkeld omdat ik telkens op mijn evenwicht ga letten.
Het frusteerd mij ook , omdat ik nu er wel achter kom dat het niet psychisch is. Heb jarenlang maar gewoon geaccepteerd en dat het maar erbij hoort. (Het was er wel maar minder heftig)
Kan ik beter teruggaan naar de huisarts ? Of is dit herkenbaar voor iemand ? Misschien wat tips? Alvast bedankt!!