Afbouw mirtazapine

Hoi!
    Ik ben, met een go van mijn behandelaar, aan het afbouwen met mirtazapine. Ik nam 7,5 per avond. Nu dus 3,75 sinds donderdag. Vanavond ben ik heel onrustig, ervaar ik inwendig getril... dat had ik ook voordat ik medicatie begon te nemen tegen angst en om te slapen. komt dat door het afbouwen? Hartelijk dank en fijne avond!

Reactie

Dat zou heel goed kunnen

Reactie

Bedankt voor uw reactie. Hoelang kunnen die ontwenningsverschijnselen ongeveer duren, gelet op de lage dosis?

Reactie

Uit eigen ervaring (met een ander middel met ongeveer de zelfde werking), is dat moelijk te zeggen. Maar het wordt geleidelijk minder. Heb je het lang gebruikt?

Reactie

Ongeveer een jaar, altijd aan 7,5mg

Reactie

Dat is moeilijk te zeggen. Dat is toch voor iedereen anders

Reactie

Medicijnen verzetten als het ware een schuifje in je lichaam, wat moeilijk in de oorspronkelijke stand komt. Medicijnen zorgen ook voor verlies van vitaminen en mineralen. Een orthomoleculair therapeut zou je wellicht verder kunnen helpen. Als je de juiste voedingsstoffen binnen krijgt, kan dat schelen in je  klachten. Er zijn wel natuurlijke, aanvullende middelen bij depressie en angsten maar ze mogen niet altijd in combinatie met antidepressiva dus kan eventueel na  het afkicken.

Reactie
Reageer op: Afbouw mirtazapine
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief