Misselijk na nemen medicatie

  • #1

    Paar dagen terug ongeveer 30 stuks oxazepam en 8 stuk diazepam ingenomen, tegelijk. Nu heb ik een paar dagen geslapen, maar ben nu ontzettend misselijk en duizelig. Van de huisarts heb ik medicatie gekregen tegen misselijkheid, maar het helpt niet. Hoe lang blijf ik hier nog last van hebben? Ik ben echt super duizelig en misselijk. Ik heb het gevoel dat ik alles ieder moment kan onder spugen. Voel me echt beroerd.

    Reactie
    #2

    Als je er na het weekend nog steeds last van hebt, neem dan contact op met je huisarts

    Reactie
    #3

    Waarom neem je zoveel in? Zou hulp zoeken bij onderliggende problemen. Dit soort medicijnen heb je vaak helemaal niet nodig als je wat aan je algehele gezondheid doet, zoals voedingspatroon en gebruik van voedingssupplementen.

    Reactie
    #4

    Ik wilde even rust, maar dat vind ik niet. Ben zo klaar met alles. Aangezien ik mij toch al misselijk en slaperig voel heb ik nu een overdosis aan pijnstillers genomen. Hopen dat ik nu niet meer wakker wordt. Bedankt in ieder geval voor jullie reactie. Fijne weekend nog

    Reactie
Reageer op: Misselijk na nemen medicatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief