Zoeken Vraag het forum

Ander merk Sertraline

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, ik slik al paar maandag Sertraline vanuit Turkije (ik had al een vraag gesteld over dit alleen kan ik het niet terug vinden), ik slikte van het merk Pfizer uit Turkije en het ging perfect zonder bijwerkingen.

toen het op is gegaan kreeg ik van mijn apotheek uit NL sertraline ranbaxy alleen voel ik me extreem moe en hele zware gevoel onder mijn ogen..

hoe komt dit en wat moet ik doen?

mvg.

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Sorry het moet zijn paar maanden*

Reageren
    John (moderator)

Het kan aan hulpstoffen en vulmiddelen liggen die worden gebruikt. De werkzame stof is wel hetzelfde.
    Ga naar de huisarts en vraag om een recept voor de Sertraline van Pfizer

Reageren
    Anoniem

hey John,

bedankt voor uw snelle antwoord. Ik kom net van mijn huisarts/apotheek (gelukkig zijn zij elke donderdag tot 19:00 open 🙂 ) en heb ik sertraline sandoz gekregen i.p.v. sertraline Pfizer want groothandel had Pfizer niet meer.

maakt dat wat uit? En gaat mijn extreme vermoeidheid bijwerking wel weg als ik morgen begin met Sandoz (als Sandoz geen bijwerking geeft)?

Reageren
    John (moderator)

Dat zul je even moeten afwachten

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor uw antwoord, en onlangs de extreme bijwerkingen nu door sertraline ranbaxy, heeft het alsnog zijn genees werk gedaan?

Reageren
    John (moderator)

Ja, want de werkzame stof is hetzelfde en werkt gewoon .

Reageren
    Anoniem

bedankt voor uw antwoord en hulp, hartstikke behulpzaam! Mocht ik nog vragen hebben laat ik u weten 🙂

Reageren
    John (moderator)

😉

Reageren
Reageer op: Ander merk Sertraline
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.