- Femke21 januari 2019 om 17:30
Ik heb iets langer dan een maand geleden (13 dec) een overdosis antidepressiva pillen ingenomen (kamp al meer dan een jaar met depressieve klachten en zag het niet meer zitten). Ik weet niet precies meer hoeveel, maar het was zeker wel een hand vol, van het type Citalopram (10 en 20 mg pillen). Ik had de pillen op een lege maag genomen en moest ongeveer een halfuur daarna ontzettend braken. De pillen waren al opgelost, er kwam enkel slijm met wit poeder eruit (sorry kan het echt niet mooier brengen). Ik ben toen naar het ziekenhuis gebracht en hier hebben ze mij eigenlijk alleen een middel toegediend om me te kalmeren omdat ik erg last had van stuiptrekkingen. ’s Nachts hebben ze mij aan een hartmonitor gelegd een de volgende dag mocht ik na een gesprek met de kinderarts naar huis.
Dan nu mijn vraag:
Sinds die dag merk ik dat ik steeds meer last heb van een opgeblazen gevoel, niet kunnen boeren, en een onrustige(borrelende) maag als ik ga liggen, snel vol zitten en vaak maar weinig eetlust. Dit alles lijkt me wel te maken hebben met de overdosis pillen die ik ingenomen heb. Is dit iets waarmee ik naar de huisarts /psychiater moet gaan of maak ik mij gewoon veel te druk en gaat dit vanzelf over? Ik ga niet graag ‘zomaar’ naar de huisarts dus ik dacht misschien weet iemand hier raad:) alvast bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 januari 2019 om 18:32Ik zou er wel mee naar de huisarts gaan.
ReagerenWeergave9 november 2024 om 16:53Normaal leeg ze uw maag toch mij hebben ze dat gedaan
Reageren