- Troelala20208 februari 2018 om 20:37
ik slik nu een paar maanden tramadol. als pijnstiller werkt het goed. ik neem 2 x daags 50mg in elke 12 uur met 2 paracetamol van 500 mg erbij. bijwerking is dat ik heel erg stink en ik heb nog niets gevonden om dit op te lossen. graag advies.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 februari 2018 om 00:14En wat bedoel je precies met heel erg stinken?
ReagerenTroelala20209 februari 2018 om 06:24Dat mensen in mijn omgeving er over klagen. Dit is sinds het gebruik van tramadol. Daarvoor nooit last van gehad.
ReagerenCatootje9 februari 2018 om 08:52Medicijnen zorgen vaak voor tekorten aan diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen in je lichaam; naast dat ze andere ontregelingen kunnen geven. Zou wellicht kunnen meespelen.
Reageren
Verder kijken of de pijn ook op andere manieren te behandelen en wat de oorzaken zijn van de pijn.John (moderator)
9 februari 2018 om 09:17Bespreek het dan me de behandelend arts. Overleg of er een andere pijnstiller mogelijk is
ReagerenCoolsaet4 april 2018 om 21:41Van tramadol word ik ziek. Ik krijg hartkloppingen, zweten, ongemakkelijk voelen. Ook stoppen maakt dat ik ontwenningsverschijnselen krijg.
Van alle morphineachtige pijnstillers krijg ik bijwerkingen. En niettemin heb ik iedere dag niet te verdragen pijn. Hulp van dokters krijg ik niet. Een brief naar hulp in de faculteit farmacologie uz Gent wordt niet beantwoord. Het enige alternatief is euthanasie.
Reageren