Zoeken Vraag het forum

tramadol 50 mg

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mrja

geacht.ik heb Vrijdagavond 20 st tramadol 50mg doorgeslikt en da na begon ik te kotsen 5 keer ,en dan heb ik 7 st promethazine 25 mg ,en ik ben zaterdag de heel dag geslapen ,maar vandag ben ik heel erg misselijk en Duizelig.
    Nu zo benauwd ,ik weet het niet wat moet ik doen????????Mijn Bedoeling was om dood tegaan maar helaas niet gelukt .
    kan u mijn adviser graag
    alvast bedankt

12 reacties
    Reageren
    Anoniem

Neem contact op met de huisarts of de spoedeisende hulp.

Reageren
    Marc

Ik vind dit soort vragen niet geschikt voor een medisch forum.
    Ga morgen direct naar de huisarts voor professionele hulp want ik denk dat je echt geholpen moet worden. Het is echt nog niet te laat.
    Ik vind het eigenlijk vreselijk dit soort vragen te lezen; dat er mensen zo in nood zijn dat ze dit soort mensonterende dingen doen.
    Ik hoop echt dat je je eenzaamheid wilt delen met de huisarts. De huisarts heeft echt verstand van dit soort problemen en kan je hier echt mee helpen. En dan bedoel ik niet een advies voor gifmengen maar om jouw depressie of noodroep te beantwoorden.
    Wat vinden anderen van de vraag van ‘Anoniem’?

Reageren
    marj

beste heer marc,over de huisartes hij weet van ,ik heb tegen hem gezegd dat ik ben zat van mijn leven en ik heb 30st tramadol en ik ga die slikken vanavond om een eind aan mijn leven te maken,hij zegt ik hoop dat ik zie jou volgend week , kan ik iets voor jou betekenen okay sterkt.
    dat is wat mijn huisartes zegt daarom ga ik nooit meer naar,hij heeft mij in de steek gelaten.had ik niet verwacht van him.
    maar ja wie niet ,Het spijt me voor dit vragen maar ik wil mijn verhaal kwijt .
    bedankt voor de antwoord
    De groten

Reageren
    Anoniem

Zelfmoord, zelfdoding, niet meer willen leven of suïcide: Hoe je het ook noemt, zelfmoord, zelfdoding of suïcide, bij 113Online kun je hierover praten. Anoniem, vrij en open. Via de telefoon, e-mail of chat. Je kunt 24 uur per dag vertellen over je angst, depressie en gepieker.
    Ga naar: http://www.113online.nl/

Reageren
    @ einde

20st van 50 mg inslikken om dood te gaan? Als je nou alles in een blender doet en een dus eeb stuk of 100 met x morfine en x aantal slaap pillen en xtc daarna alles een lekker smaakje doen en opdrinken maar beetje melk banaan zoetstoffen ander fruit dab moet het wel lukken wel eerst je euthanasie formulier invullen als het overleefd dan krijg je een spuitje ps wek van ieder 50 stuks hoor

Reageren
    Engel des doods

4,5 gram tramadol (ca 100 tabletten gecombineerd met 500 mg Diazapam en drie dagen van tevoren Domperidon (anti-braakmiddel) slikken zorgt voor een grote kans op zelfdoding. 3 weken van tevoren geen Tramadol slikken.

Reageren

Nu praten over zelfmoord:

[img size=171]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/logo.png[/img]

Bel nu: 0900 – 113 0 113
    https://www.113online.nl/

Reageren
    Buzzie

Ik begrijp je helemaal…

Ben ook voor hulp naar de huisarts geweest en , vooral als vrouw, word je niet serieus genomen. Het is altijd stress of de overgang, hoe jong/oud je ook bent.

Ik heb ook gezegd dat ik het totaal niet meer zie zitten.

Kreeg diagnose ptss maar in mijn dossier las ik dat het allemaal niet zo ernstig was. Matige angst… zou opgeroepen worden voor hulp door deskundige, dat is nu 3 maanden geleden. Dan heb je helemaal het gevoel dat er niemand om je geeft.

Maar deze huisarts zag ook over het hoofd dat ik kanker had dus waarom daar nog hulp zoeken?

Het klinkt afgezaagd omdat je je vreselijk alleen voelt maar helaas ben je daarin niet alleen.Er zijn meer mensen die zich precies zo voelen,  zoek op internet zodat je je verhaal kwijt kan!

Denk aan de mensen die van je houden of aan mensen/ huisdieren die jou nodig hebben! Wat zouden zij zonder jou moeten? Hoe schuldig zouden ze zich voelen?

We leven nu in een rot tijd. Iedereen is bang, agressief, gestressed, wie kun je nog vertrouwen…

Dit gaat voorbij, echt… houd vol, dag bij dag.

De mensen hier geven om je! Anders zouden er geen reacties komen, we maken ons zorgen..

Heel veel sterkte en laat alsjeblieft wat weten, ” ook al zou het hier de plaats niet voor zijn”.

Dikke knuffel!

Reageren
    Anoniem

Dankje , en aan de mensen die praten over “hulp” zoeken , ik heb mij 2 keer proberen openstellen en proberen te praten over mijn zelfmoordgedachtes dan krijg je als antwoord : “gewoon onder de trein springen man en stoppen met depressief doen”. Vind ik persoonlijk niet eerlijk tegenover de treinbestuurder en ook heel wat onmenselijker dan deze weg.

Reageren
    John (moderator)

En was dan een psycholoog die dat zei?

Reageren
    Anoniem

Hallo mrja
    Ik hoop dat je in tussen tyd van gedachten bent veranderd.
    en je nu wel t leven positief ziet.
    Ik heb zelf ook depressieffe buien en al paar x tableten genomen.
    Maar achteraf denk ik mischien oik maar goed dat t niet gelukt is.
    En t de verdriet van de nabestaanden te besparen.ook al weet ik dat hun er wel weer over heen zullen komen na n tyd.
    Als je wilt pratwn erover
    Laat maar weten

Reageren
    Steven

Ze zeggen dan, je moet zelf de slingers ophangen. Daar wordt je dan helemaal depri van natuurlijk haha
    Is er geen manier om van een depressie te genieten eigenlijk ?
    Als iemand daar antwoord op heeft, beetje serieus graag, dan hou ik me aanbevolen.
    Een ding is zeker, de zogenaamde vooruitgang is enkel achteruitgang gebleken.
    Er zijn dacht ik een kleine 4 miljoen chronisch zieken, lang leve de wetenschap en de nieuwe gifmengers ( lees ‘ artsen’)
    Nee gab, wat dat betreft sta je er helemaal alleen voor, de eerste de beste sjamaan in het oerwoud heeft 1000x meer kennis in huis dan onze gestudeerde medicijnen student ( gifmeng student)
    Ik hoop dat het je goed gaat, maar het zal wel behelpen zijn.
    Zelfmoord plegen moet in je zitten, anders zal je het nooit kunnen, hoe spectaculair rot je je ook voelt.
    En ja de GGZ zit helemaal propvol, en als je dan een psycholoog kan spreken is het een studente die net uit de luiers is hihi
    Je staat er alleen voor, je komt en gaat alleen in het tijdloze niets. Verbeeld je niet teveel, van ooit was het goed enzo…
    Je hebt gewoon te moeilijk karma meegekregen, je doet er niets aan. Geef het allemaal op zonder te proberen zelfmoord te plegen, gewoon, geef het het op, de strijd om gelukkig te worden. Het is de strijd die je nekt bro… (-;

Reageren
Reageer op: tramadol 50 mg
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.