- Anoniem29 januari 2017 om 09:29
Ik heb 3x diazepam voorgeschreven gekregen met moeite, voor mijn aandoening aan mijn spieren. vorig jaar, heeft die mij het laatste doosje diazepam meegegeven van zo van dan kan je het jaar even pijnlozer/onstpannenner door komen, en slapen. (Spieren staan te gespannen waardoor in slaap komen niet gemakkelijk is) De huisarts die ik nu heb, heb ik eigenlijk al weet ik veel hoe lang, en heeft wel het beste met me voor, en heeft daarom ook maar even als tijdelijke oplossing toch maar weer het recept voorgeschreven met moeite ivm benzo verslaving. Ik ben helemaal tevreden en ik vind het echt een wondermiddel, hoe hard ik ook gespannen ben, van een pammetje kan ik eindelijk slapen! Nu mijn doosje op is, en hij al moeilijk deed, is het nog best vrij onmogelijk dit nog een keer op herhaalrecept te krijgen. Een meid van 19-20 wil je niet al verslaafd zien zijn aan de benzo’s.
Nu kreeg ik via een vriendin een site, deapotheker.com en je kan er verschillende benzo’s kopen rond de 40-50€ klinkt heel mooi dus, maar misschien ook wel te mooi on waard te zijn, we hebben er allebei een twijfel aan.
Ik wou weten of er enige ervaringen zijn met deze site? Legaal zou het niet helemaal moeten zijn (logisch met al die benzo’s), maar als het binnen zou konen dan zou ik dolgelukkig zijn! ben gelukkig niet verslavingsgevoelig en gebruik dit recept dan alleen bij noodzaak, 1 keer in de maand misschien nog niet eens.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 januari 2017 om 11:2330 pillen kosten via die website dus €100,00…Bovendien moet je er rekening mee houden dat je niet altijd krijgt wat er op de foto’s staat. Over de kwaliteit van de pillen nog maar te zwijgen.
Als je maar 1 x per maand een pil gebruikt, zou het vreemd zijn als de huisarts daar geen recept voor zou willen geven, als je een spieraandoening hebt. Je zou dan met 1 doosje langer dan 1 jaar doen. Van verslavingsproblematiek kan dan geen sprake zijn. Dat is dus heel goed verdedigbaar bij de huisarts. Ga dus hierover het gesprek met de huisarts aan.
Diazepam 30 st van 10 mg kosten via de reguliere apotheek op recept € 1,65 exclusief de afgiftekosten van de apotheek.  Omdat je een chronische aandoening hebt, kan de huisarts “medische noodzaak bijlage 2” op het recept vermelden en worden ze zelfs vergoed door de ziektekostenverzekeraar. ( wel in het eigen risico)
ReagerenPoedel29 januari 2017 om 16:46Ik heb ook n tijd diazepam geslikt en ik moest ze betalen iedere keer 8,00
Dat was ook zo met lorazepam en oxsazepam
Reageren