Zoeken Vraag het forum

Extreme diarree

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gister last van extreme diarree. Ik plas de ontlasting als t ware r van achter gewoon uit en het is ook gewoon water. Tevens heb ik enorme buikkrampen en hoofdpijn, geen koorts.

Het verontrust me omdat ik niks anders heb gegeten als m’n vriendin maar ik dit dus wel heb. Ik heb normaal ook nooit zon last van me buik.

Ik loop letterijk leeg alsof ik cholera heb. Moet ik me zorgen maken dat ik ernstig ziek ben?

12 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik heb trouwens ook geen honger en ga zon 15 keer per dag naar de wc.

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt op een buikgriep of tocn iets verkeerds gegeten. Dat je vriendin er geen last van heeft zegt niets. Niet iedereen is even gevoelig

Zorg dat je voldoende blijft drinken en eet licht verteerbaar voedsel. Beschuit om te beginnen…

Reageren
    Anoniem

Ik heb het echter nog nooit zo erg gehad. Ben ook misselijk. Misschien is dit een eerste opvlammend van crohn ofzo? Ben 28 dus dat zou passen? Ik heb echt vreselijk veel pijn en continue enorme krampen waarna ik Soms meteen naar de wc moet rennen om vervolgens vloeistof te ontlasten

Reageren
    John (moderator)

Tikkeltje overdreven om meteen aan crohn te denken.
    Lijkt toch opmeen buikgriepje.
    Alles is een keer de eerste keer

Reageren
    Anoniem

Oké ik zal her wel afwachten dan. Wat kan ik doen tegen dit verschrikkelijke gevoel en pijn? Wanneer kan ik beterschap verwachten?

Reageren
    John (moderator)

Als de klachten 3 dagen aanhouden, neem dan even contact op met je huisarts
    Je kunt er voor de rest zelf niets aan doen. Uitzieken…

Reageren
    Anoniem

Ik spuit nog steeds water van achter eruit en ben kotsmisselijk en heb enorme onophoudende buikkrampen. Tevens zat er nu bloed bij de ontlasting. Was helderrood dus waarschijnlijk van irritatie aambei?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen. Als het bloeden aanhoudt ga dan naar de dokter

Reageren
    Anoniem

Spetterpoep hele wc er onder..

• 2dageh buikkramp
    • vanmorgen wakker en een grote vlek  in bed..
    • foiiiiiii
    • nou
    Reageren
    Anoniem

Wat moet ik..? 1 klein scheetje en zit er ondr tot aan mijn nek..? Ik verschoon mij zelf 20 keer per dag

Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts en gebruik een diarreeremmer

Reageren
    emaN|

Een klysma zou kunnen werken dan kan je in ieder geval alles er in een keer uit gooien en je darmflora een reset geven.

Reageren
Reageer op: Extreme diarree
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.