- Anoniem18 september 2016 om 14:18
Hallo allemaal,
Ik heb sinds gister last van extreme diarree. Ik plas de ontlasting als t ware r van achter gewoon uit en het is ook gewoon water. Tevens heb ik enorme buikkrampen en hoofdpijn, geen koorts.
Het verontrust me omdat ik niks anders heb gegeten als m’n vriendin maar ik dit dus wel heb. Ik heb normaal ook nooit zon last van me buik.
Ik loop letterijk leeg alsof ik cholera heb. Moet ik me zorgen maken dat ik ernstig ziek ben?
12 reactiesReagerenAnoniem18 september 2016 om 14:19Ik heb trouwens ook geen honger en ga zon 15 keer per dag naar de wc.
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2016 om 14:24Dat lijkt op een buikgriep of tocn iets verkeerds gegeten. Dat je vriendin er geen last van heeft zegt niets. Niet iedereen is even gevoelig
Zorg dat je voldoende blijft drinken en eet licht verteerbaar voedsel. Beschuit om te beginnen…
ReagerenAnoniem18 september 2016 om 14:30Ik heb het echter nog nooit zo erg gehad. Ben ook misselijk. Misschien is dit een eerste opvlammend van crohn ofzo? Ben 28 dus dat zou passen? Ik heb echt vreselijk veel pijn en continue enorme krampen waarna ik Soms meteen naar de wc moet rennen om vervolgens vloeistof te ontlasten
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2016 om 14:39Tikkeltje overdreven om meteen aan crohn te denken.
Reageren
Lijkt toch opmeen buikgriepje.
Alles is een keer de eerste keerAnoniem18 september 2016 om 14:42Oké ik zal her wel afwachten dan. Wat kan ik doen tegen dit verschrikkelijke gevoel en pijn? Wanneer kan ik beterschap verwachten?
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2016 om 14:46Als de klachten 3 dagen aanhouden, neem dan even contact op met je huisarts
Reageren
Je kunt er voor de rest zelf niets aan doen. Uitzieken…Anoniem18 september 2016 om 19:25Ik spuit nog steeds water van achter eruit en ben kotsmisselijk en heb enorme onophoudende buikkrampen. Tevens zat er nu bloed bij de ontlasting. Was helderrood dus waarschijnlijk van irritatie aambei?
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2016 om 21:18Dat zou kunnen. Als het bloeden aanhoudt ga dan naar de dokter
ReagerenAnoniem3 mei 2018 om 07:27Spetterpoep hele wc er onder..
- 2dageh buikkramp
- vanmorgen wakker en een grote vlek in bed..
- foiiiiiii
- nou
Anoniem3 mei 2018 om 07:31Wat moet ik..? 1 klein scheetje en zit er ondr tot aan mijn nek..? Ik verschoon mij zelf 20 keer per dag
ReagerenJohn (moderator)
3 mei 2018 om 07:52Ga met de klachten naar de huisarts en gebruik een diarreeremmer
ReagerenemaN|6 juni 2018 om 18:08Een klysma zou kunnen werken dan kan je in ieder geval alles er in een keer uit gooien en je darmflora een reset geven.
Reageren