- Anoniem7 december 2013 om 18:24
Hallo,
Sinds een week heb ik verschrikkelijke buikkrampen, diarree en koude rillingen. Het begon als een soort van buikgriep. Koorts, overgeven, weinig eetlust, borrelen van darmen en dus diarree. En één keer bloed bij ontlasting.
Maar nu een week later blijven de krampen en steken aanhouden. En nog steeds dunne en waterige diarree.
Weet iemand wat dit kan zijn? Ga sowieso aankomende week naar de HA.
Alvast bedankt!
6 reactiesReagerenTandor17 december 2013 om 19:28Lijkt toch heel erg op een buikgriep. Uitzieken dus.
Reageren
Dat kan best langer dan 1 week duren.Anoniem8 december 2013 om 17:52Bedankt voor uw snelle reactie! Helaas blijft de diarree aanhouden (nu al dag 9). Wel gaat het eten stukken beter.
ReagerenTandor18 december 2013 om 19:03Anoniem8 december 2013 om 19:29Probeer aankomende week naar de huisarts te gaan.
Heb gisteren wel diarreeremmers gehaald van Norit, maar er staat bij dat het niet gebruikt mag worden bij darmontstekingen en weet niet of dit het geval is.
ReagerenTandor18 december 2013 om 19:41Norit is eigenlijk niet zo goed. Haal morgen even Imodium.
Norit is goed wanneer je iets verkeerds gegeten of gedronken hebt. Bij voedselvergiftigingen of overmatig alcohol gebruik.
ReagerenAnoniem8 december 2013 om 19:59Dan ga ik dat morgen direct halen. En afwachten of dat aanslaat.
Ik laat het nog weten. In ieder geval bedankt!
Reageren