- Anoniem9 juli 2016 om 14:14
Hallo, normaal ben ik niet iemand die snel vragen stelt maar ik wil nu wel graag weten wat er aan de hand is.
Vorige week vrijdag en zaterdag begon de ellende. Ik was misselijk en voelde mijzelf niet echt lekker. Eten deed ik wel maar had er niet veel zin in. Zondag ochtend werd ik wakker en was ik echt flink misselijk, meer dan de zaterdag en vrijdag. Hele dag weinig gegeten en erg misselijk geweest. Vroeg in de avond werd het te veel en moest ik overgeven. In de nacht nog een keer, maar de maag was leeg dus spugde ik gal. Die maandag was de laatste keer. Daarna heb ik heel rustig opgebouwd met crackers en cola. Woensdag ging alles weer een stuk beter en at ik voor het eerst weer avond eten.Toen in de nacht van woensdag op donderdag werd ik rond 4 wakker. Misselijk en overgeven. Die nacht daarop ook. En daarna nog een keer. Altijd om 4 uur. Overdag slap maar verder nergens last van. Eetlust is er wel gewoon en probeer goed te eten. Nu vandaag is de misselijkheid weer wat meer en de eetlust ook minder maar alleen in de nacht om 4 uur dus overgegeven.
Hoe kan dit? En wat is er aan de hand? Waarom moet ik alleen in de nacht overgeven en gaat het overdag goed?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juli 2016 om 14:25Dat komt waarschijnlijk omdat je gaat liggen.
Reageren
Probeer na het avondeten niet meer te eten of hooguit nog een cracker. Als de klachten blijven aanhouden, ga dan volgende week even naar de huisartsAnoniem9 juli 2016 om 14:35Ja ik heb beide avonden een bqq gehad. Eerste nacht geen eten meer gehad daarna, laatste nacht wel.
Reageren
Ik ga vanavond minder eten en minder vet/zwaar. Bedankt, hopen dat het snel over is.John (moderator)
9 juli 2016 om 15:02Als je al klachten had was de bbq niet zo handig….
Reageren