Zoeken Vraag het forum

Is dit Buikgriep?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bart

Geachte heer/mevrouw,

Vrijdag 7 december werd ik in de ochtend rond 4:30 wakker en zat niet lekker in mijn vel en kon ook niet slapen. Rond 10 uur begon ik misselijk te worden en had ik om 1 uur overgegeven. Uiteraars hele dag beroerd en nauwelijks iets op. Ik nam wel constand slokjes water. Ik had ook diaree(water) en om 1 uur snachts had ik weer overgegeven. Door de dag had ik heel af en toe lichte krampjes in mijn buik maar niet dat ik er zat te krampen ervan. 2 dagen rustig gedaan met eten en at alleen maar biscuits en gekookte aardappelen.

Zondag begon ik met brood en avond eten ook aardappelen en maandag had ik een broodje met kip op. Tijdens het eten voelde ik me al niet zo lekker en ja hoor maandag avond om 11 uur weer overgegeven. Ik had geen diaree meer maar voelde me beroerd. Voelde me misselijk duizelig ontzettende hoofdpijn donkere urine. Woensdag langs de huisarts en hebben ze urine en bloed afgenomen. Vrijdag uitslag gehad en kwam niks uit en alles was goed. Huisarts zei dat ik een hele sterke buikgriep heb gehad.

Nu is het zaterdag en voel me nog steeds misselijk en beroerd. Ik heb weer hoofdpijn en voel me duizelig terwijl het vanaf vrijdag weer goed ging. Geen eetlust terwijl ik honger heb en als ik iets eet ben ik daarna misselijk. Ik weet niet wat het kan zijn en wat er is. Weet iemand raad?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is wel lang voor een buikgriep. Neem contact op met je huisarts

Reageren
Reageer op: Is dit Buikgriep?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.