Zoeken Vraag het forum

buikgriep?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Begin deze week kreeg ik pijn in mn darmen en n gigantische vermoeidheid. Na twee dagen ging het over in last van de maag .constant weeig gevoel,net niet misselijk, en als ik iets at dan werd mn maag rustiger. wat weer opgevolg werd door een opgeblazen gevoel.. Maar de enorme vermoeidheid werd erger tot bijna flauwvallem aan toe .elk stap die ik zette was een hel laat staan 2 dagen werken..vanavond hield het opgeblazen gevoel aan na een stokbroodje om 17.00 ..na een paar uur spelen in bed was ik zo beroerd en misselijk en kreeg ik diarree.. dat is nog een uur geleden en voel me nog steeds beroerd maar geen buik”pijn”.alleen opgeblazen gevoel. Kan iemand me vertellen of dit buikgriep kan zijn na een hele week klachteb of herkent iemand er een voedselallergie of iets dergelijks in? .normaliter heb ik wel last van pds maar nooit in deze mate.altijd obstipatie ipv diarree.daarbij zit ik ook midden in mn menstruatie. Ik hoor het graag aangezien in panisch ben voor overgeven en bang ben dat dat nog volgt.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Buikgriep zou kunnen of iets verkeerds gegeten en een bacteriële infectie opgelopen. Dat zou echter over een paar dagen dan weer weg moeten zijn. Als je er koorts bij krijgt me je wel even contact opnemen met de huisarts

Reageren
    Anoniem

Afgelopen donderdag had de oudste stiefzoontjes buikgriep overgeven , koorts en diaree en zaterdag had ik vol gevoel op de buik en ’s avonds diaree gehad 3 x en zondag overdag ging het wel en ’s avonds kouwe rillingen en weer weeïg op de maag en ook steken onder in de buik. En zondag werd ik ongesteld ( beetje ) Ik ben gestopt met de pil in oktober en nu afgelopen maand onregelmatig ongesteld. Wat wat verklaard anders de weeigheid op de maag en buikkrampen ❓ en hoe lang kan zoiets duren ❓want ik zit er nu al 5 dagen aan en ben er eigenlijk wel zat van. Bij ons heerst er wel griep klachten in omgeving.

M.v.g

Reageren
    John (moderator)

Je gaf het zelf al aan.  De buikgriep dus… dat wel een weekje duren

Reageren
Reageer op: buikgriep?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.